מאתר Shutterstock

גם בימים אלה, כשהתקציב צנוע מתמיד והשאיפה היא להימנע מהוצאות גדולות, אין סיבה שלא תוכלו ליהנות ממשב רוח מרענן בחדר האמבטיה שלכם. כך תעשו זאת נכון 

בדומה לכל פרויקט שיפוצים באשר הוא, גם שיפוץ של חדר אמבטיה יכול להיות להפוך לפרויקט מורכב שיגרור לא מעט הוצאות. אך בימים מורכבים אלה, שבהם העתיד הכלכלי לא לגמרי ברור, רובנו מעדיפים לדחות פרויקטים שכאלה למועד שבו המשק יהיה שוב יציב והפרנסה שוב תהיה בטוחה. עם זאת, חשוב לדעת שניתן להשיב רוח עיצובית חדשה ומרעננת בחדר האמבטיה, גם מבלי להיגרר להוצאות גדולות מדי ואפילו מבלי לערב אינסטלטור בתמונה. במאמר שלפניכם תמצאו שלושה טיפים שיאפשר לכם להתחדש מבלי להכאיב לכיס יותר מדי. 

קרמיקה חדשה לכבוד השנה החדשה 

אחד הדרכים הפשוטות ביותר להתחדש, היא לבחור אריחי קרמיקה מרהיבים ביופיים, לשנות לחלוטין את האופי המיושן של חדר האמבטיה ולהעניק לו מראה מודרני ומזמין. קחו רק בחשבון שהרווח המומלץ והתקני בין המרצפות עומד על שלושה מ"מ בלבד לכל היותר ואם תלכו על אריחים עם עיטורים שאמורים להשתלב זה בזה, שימו לב שאתם מניחים את המרצפות בכיוון הנכון. 

בנוסף עליכם להקפיד שהקיר שעליו אתם מעוניינים להדביק את האריחים, יהיה ישר לחלוטין ואם במקרה יש בו סדקים או בקעים, הקפידו לבצע עבודת טיח יסודית לפני הדבקת האריחים. עוד נציין כי ישנה אפשרות להדביק את האריחים שבחרתם עבור הרצפה, גם על קירות חדר האמבטיה, עד לגובה של 50-40 ס"מ וזאת על מנת ליצור זרימה עיצובית בין הרצפה לקירות. עם זאת, אין אפשרות להשתמש באריחי הקיר לריצוף החדר. זאת כיוון שהאריחים שמיועדים לחיפוי הקיר, לא מתאימים לריצוף וככול הנראה תוך זמן קצר יסבלו משברים, סדקים ופיצוצים. 

כדי לכסות שטח של 25 מ"ר עם אריחים חדשים, תצטרכו להשקיע החל מ-1,700 שקלים עבור אריחים פשוטים ועד ל-6,000 שקלים ואף יותר, אם תבחרו להתחדש באריחים יוקרתיים בעלי עיצוב מיוחד. 

החלפת הכלים הסניטריים 

כפי שציינו, לא תמיד צריך לערב אינסטלטור במסגרת פרויקט שיפוצים של חדר האמבטיה. כל עוד יש לכם ידיים טובות (או חבר טוב עם ידיים טובות כמובן), עומדת לכם האפשרות לחולל שינוי של ממש בתקציב מינימלי. כל שעליכם לעשות זה פשוט לרכוש מספר כלים סניטריים חדשים ולהחליף את הכיור, הברזים והאסלה. בנוסף באפשרותכם לרכוש מראה חדשה, להחליף את הארון שמתחת לכיור ועל הדרך להתחדש גם במספר מגבות איכותיות ונעימות. 

גם בתחום הכלים הסניטריים ניתן לראות כי ישנו טווח מחירים רחב מאוד. כך לדוגמה, ברז פשוט יעלה לכם 100 שקלים בלבד בעוד שברז יוקרתי עשוי לעלות בקלות 1,200 שקלים ואף צפונה מכך. שימו לב – לא תמיד צריך לעשות שינוי דרסטי במיוחד: במקום להחליף את האסלה כולה, באפשרותכם ללכת על מושב אסלה חדש בלבד. ההמלצה שלנו: תנו צ'אנס למושב אסלה חכם שמגיע עם פונקציות מתקדמות כמו חימום, תאורה וזרם מים לשטיפה אינטימית. 

שדרוג המקלחת ישדרג לכם את איכות החיים 

אם אתם מעוניינים להתמקד במקלחת בלבד, דעו כי ישנן דרכים רבות לשדרג את חוויית הרחצה שלכם. ראשית באפשרותכם להיפטר מהווילון שנוטה להידבק לגוף בזמן המקלחת ולהתחדש במקלחון מודרני (בימינו מחיר של מקלחון פשוט עומד על כ-750 שקלים בלבד). בנוסף באפשרותכם לשדרג את המקלחת עם ראש גשם איכותי, אינטרפוץ 4 דרך, מסך אטום למים, מערכת סאונד, גופי תאורה ועוד. נוכחות של אינסטלטור תידרש בכל זאת במקרה שבו אתם מעוניינים לשדרג את הצנרת במקלחת על מנת שתוכלו ליהנות מלחץ מים גבוה יותר, מעיסוי מפנק בחסות זרמי מים שמגיעים מקירות המקלחת ועוד. ההמלצה שלנו היא שתדאגו למצוא איש מקצוע שיהיה קרוב למקום מגוריכם, למשל אינסטלטור בפתח תקווה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here