המדריך השלם לרכישת או בחירת חלונות עץ 
מקור freepik

כאשר מדברים על בחירת חלונות לבית מדברים על אחת הבחירות המהותיות בזמן שאתם משפצים או מתחדשים בבית חדש. מעבר למה שקורה בחוץ, החלונות הם אלו שיספקו את כל המראה גם כשמישהו יעבור מבחוץ וגם שמשהו יתרחש בתוך הבית עצמו ומכאן גם החשיבות המהותית. מלבד העיצוב, באיזה מיקום יימצאו החלונות? מה חשוב לקחת בחשבון במעמד של עיצוב? כל התשובות שיסייעו לכם לעשות את זה בצורה המדויקת ביותר. 

איך בוחרים חלונות עץ?

מעבר לעניין האנרגיה והעיצוב חשוב מאוד למקם חלונות עץ כך שיהוו את האור הנכון וכך גם את האוויר שיהיה ניתן לנשום בין לבין. מכאן חשוב ביותר לדבר על אקלים ועל חומרי גלם בפרט כאשר בוחרים חלונות עץ שחשופים לחום השמש או לקור וגשם. אז איך באמת משרים אווירה לא חונקת מדי? כיצד חלונות יכולים להשפיע על האור ועל החמצן בדירה ואיך כל זה קשור לאיכות חיים? מיותר לציין כי המרכיבים הללו חשובים ביותר בפרט לפני שנכנסים לדירה חדשה או מסיימים את ההשקעה האחרונה – הבחירה בחלונות העץ. 

איפה מוצאים חלונות עץ?

חלונות עץ ייבחרו אחרי שתדעו את המידות ואת גודל החלון, לכל חדר יש את הגודל ואת החלל והפונקציונליות המתאימה. אם לצורך העניין זה חדר חשוך יהיה צורך בחלון גדול יותר בכדי שהאור ייכנס פנימה וכך גם הפוך, חדר שטוף שמש ואור יידרש את הפינות המוצלות שלו באמצעות חלונות שיאזנו את המצב. שלא כמו דגמים וחומרי גלם אחרים חלונות עץ כמו יודעים לספר משהו אחר לגמרי, לצד ההתחשבות בעיצוב, תידרש כאן תחזוקה גדולה יותר ביחס לאלומיניום או כל חומר גלם אחר. כמו כן, יהיה צורך לקחת בחשבון כי עץ עלול להיות להיחשף לנזקי מזג אוויר וכך גם לבעיות כמו חדירת תולעים וכד'. מה עושים בכדי שזה לא יקרה? אם המראה הכפרי רצוי עבורכם ואתם לא מוותרים על כך אל תשכחו את כל הפרטים שהוצעו כאן. ניתן לראות מגוון עיצובים ורעיונות לחלונות עץ כולל חלונות עץ לשימור באתר של נגה נגרות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here