קרדיט - Freepik

כאשר מזכירים את המילה בית פרטי מדמיינים שטחים נרחבים, בתים נמוכים בעלי קומה אחת או שתיים עם חצר גדולה או בריכה ומתקנים אחרים, במקום בניין רב קומות. בתים פרטיים יכולים להגיע במגוון סגנונות עיצוביים – בית כפרי עשוי עץ בצבעים חמים, בית עתיק הבנוי ברובו מאבן, בית מודרני עם אלמנטים משיש וזכוכית ופסלים יפיפיים ועוד. התכנון האדריכלי קובע את הבסיס לסגנון ולמבנה הכללי של הבית, זה כרוך בשיקולים כמו שטח בנוי רצוי, עיצוב חיצוני, קווי גג ושילוב של חלונות ודלתות. הסגנון האדריכלי יכול לנוע בין מסורתי למודרני, עם תתי סגנונות שונים והשפעות אזוריות, כמו גם, בסגנון המועדף על בעל הבית. עיצוב הבית גם לוקח בחשבון את הצרכים הפרקטיים של בעלי הבית, כמו מספר חדרי השינה, חדרי האמבטיה וחללי המגורים הנדרשים, כמו גם שילוב של פתרונות אחסון, פריסות מטבח ואזורי שירות.

ומה לגבי עיצוב פנים הבית?

לעומת הפן האדריכלי, עיצוב הפנים מתמקד באסתטיקה ובפונקציונליות של חללי הפנים. בעוד שעבודת האדריכל היא לתכנן את המבנה הכללי והחיצוני של הבית, עבודתו של מעצב הפנים היא לשלב בין תכנון נכון של חללי הפנים ושל מערכות הבית השונות ושילוב בין צבעים, חומרים, ריהוט, תאורה ואביזרים בשאיפה ליצור סביבה מגובשת ונעימה חזותית, תוך ייעול השימוש בחלל ושיפור הפונקציונליות הכוללת של כל חדר. עיצוב פנים בית פרטי מאפשר לבעלי הבית לבטא את הסגנון והטעם האישי שלהם, מה שניתן להשיג באמצעות מבחר של רהיטים, יצירות אמנות, אלמנטים דקורטיביים וסכימות צבעים המתאימות להעדפות הספציפיות. ההתאמה האישית מוסיפה נופך ייחודי לבית, הופכת אותו לשיקוף של אישיות בעלי הבית ויוצרת תחושת נוחות ושייכות.

איך תתאימו את העיצוב במיוחד לחלל הרצוי

במידה ואתם מחפשים מעצבת פנים חיפה לבית פרטי, או אפילו לדירה או לבית העסק, תנו לנו לספר לכם על אורלי הורוביץ. אורלי היא מעצבת פנים ותיקה בעלת ניסיון וידע רב בתחום עיצוב הפנים. אורלי ייסדה את שיטת Triple-A Design המשלבת אמנות, השפעה חיובית ואוטומציה השיטה משתמשת בעקרונות פסיכולוגים, עקרונות של נוירו ארכיטקטורה ובטכנולוגיה ליצירת סביבה חכמה יחד עם עיצוב שהוא בו זמנית דינמי ואמנותי, משלב את כל החושים ומכווין את האנרגיה והאווירה ליצירת סביבה בריאה שתורמת לתחושת הwell being -. השיטה הייחודית של אורלי עוזרת לכם להבין מה אתם רוצים לשדר באמצעות עיצוב הפנים ולשלב את אותם העקרונות כחלק מהעיצוב. צרו עמה קשר עוד היום על מנת לייחד את החלל שלכם ולתת לו מגע אישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here