קרדיט תמונה: FREEPIK

הקסם של זרי הקיץ טמון בצבעים עזים, ניחוחות משכרים, וביכולת שלהם להכניס קצת מהפריחה הקיצית המלבבת לתוך הבית. בין שפע האפשרויות, כמה בולטים על תכונותיהם הייחודיות ויכולתם להשלים זה את זה יפה. חמניות, עם עלי הכותרת הצהובים כתמתמים הבוהקים שלהם וגודלם המרשים, מביאות חום ושמחה, חבצלות לבנות מוסיפות נופך של אלגנטיות וניחוח מתוק ושובה, ורדים הם בחירה קלאסית שתמיד עובדת ומציעים מגוון של צבעים יפהפיים ויופי קלאסי, וגם פרחי הליזיאנטוס יכולים להוסיף מרקם עדין וצבעי פסטל לרוב סגלגלים או ורודים. פרחי שדה כמו חמניות וחרציות מעשירות את הנפח של הזר ומחזיקות מעמד לאורך זמן ועל כן מתאימות מאוד לשילוב בסידורי פרחים. כל אחד מהפרחים הללו מביא משהו ייחודי לזר קיץ שכל אחד או אחת ישמחו מאוד לקבל.

גלו את השילוב היפה של חמניות, חבצלות לבנות, ורדים ועוד לסידורי הפרחים הקיציים שלכם

זרי הקיץ הופכים להיות מרהיבים במיוחד כאשר הגוונים התוססים של חמניות, היופי הנקי של חבצלות לבנות, האלגנטיות הנצחית של ורדים, הקסם העדין של ליזיאנטוס והמגוון העשיר של חרציות מתאחדים בסידור אחד. כל אחד מהפרחים הללו מביא צבע, מרקם וסמליות ייחודיים משלו. הפרחים של עונת הקיץ לרוב יהיו עמידים יותר שכן הם פורחים ומחזיקים מעמד בשמש ובטמפרטורה גבוהה, כשידוע שדווקא הקור מיטיב עם פרחים ועוזר להם להישמר לאורך זמן. ישנם כמה סוגי פרחים שנפוצים יותר בתקופת הקיץ ואפשר להרכיב מהם זרים מדהימים. לא משנה אם אתם מעדיפים זר גבוה או נמוך, צפוף או מאוורר, עשיר בתוספת ירק או נקי וקלאסי בעיצובו, הפרחים של הקיץ יראו נהדר בכל זר שתרכיבו. אז מה הם זני הפרחים הפוצים ביותר בתקופת הקיץ? זרי חמניות, שושנים צחורות, ורדים ופרחי ליזיאנטוס. פירטנו לכם מעט על כל אחד מהם.

חמניות: זר מרשים של שמחה

חמניות, עם עלי הכותרת הצהובים הבהירים שלהן המקרינים חום, מסמלות אושר, אופטימיות ואריכות ימים. פניהם הגדולות והפתוחות משקפות את השמש עצמה, ומביאות פיסה משמחת הקיץ אל תוך הבית. חמניות ידועות בקשיותן, מה שהופך אותן לפריט מרכזי אידיאלי בזרי הקיץ העומדים זקופים ומלאי חיים, גם בחום הקיץ העז.

שושן צחור: זר פרחים שכולו טוהר ואלגנטיות

חבצלות לבנות מוסיפות נופך של אלגנטיות וחן לכל סידור פרחוני. הם מסמלים טוהר, יופי והתחדשות, ומביאים אווירה שלווה ומתוחכמת לזרי הקיץ. הניחוח המשכר שלהם מוסיף עוד יותר לקסם שלהם, מה שהופך אותם לבחירה מועדפת לאירועים מיוחדים במהלך הקיץ.

זר ורדים ופרחי ליזיאנטוס: שילוב קלאסי ויפה

ורדים, עם מגוון הצבעים האינסופי שלהם, מזריקים רומנטיקה ותשוקה לזרי הקיץ. בין אם הם בהירים ונועזים או רכים ועדינים, הם מדברים בשפת האהבה באופן שוטף. ליסינטוס, אם כי פחות נפוץ, משלים ורדים עם מרקם עדין ותחרה, ומוסיף עומק ומורכבות לסידורים.

חרציות, על מגוון הצבעים והצורות העצום שלהן, מספקות את הרקע המושלם לפרחים הדומיננטיים יותר בסידור, ממלאות פערים ומוסיפות נפח. הייצוג שלהם של שמחה ואריכות ימים מהדהד את הרגשות של חמניות, קושר את הזר יחד עם מסר של אושר ורווחה.

ככל שאנו מעמיקים ביופיים ובסמליותם של פרחים אלה, שילובם בזרי הקיץ לא רק מכניס פיסה מהטבע המלבלב אל תוך הבית, אלא גם מהווה מחווה של שמחה, התחדשות ואהבה בעונה הכי יפה.

צריכים להזמין זר פרחים? כנסו לראות את מבחר הזרים היפהפיים באתר Vaza – משלוחים של זרי פרחים ממבחר סוגים מהיום להיום – בפריסה ארצית!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here