קרדיט: https://gfl.co.il/

אחד הדברים הכי קסומים שיש בעיצוב של בית הוא עיצוב גינה. עיצוב גינה דורש תשומת לב עד לפרטים הקטנים ודורש אדם מקצועי אשר יכול לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. בשביל לעצב גינה אנחנו נצטרך להתייעץ עם אדריכל נוף, רצוי שהיה אדריכל עם ניסיון בתחום ואחד שיודע להתנהל עם הסוגים השונים של הגינות. בין אם זאת גינת גג או גינת מרפסת, לכל אחת מהגינות דברים חשובים שיש להקפיד עליהם, והתנהלות עם סוגי הגינות הללו הוא שונה, שכן המשטח עליו ניצור גינה, הוא משטח שונה. לכפיר פישר אדריכלות ועיצוב נוף, יש ניסיון של מעל 20 שנה בתחום והסטודיו הוא מהנחשבים בתחום, יחד עם שירות חם ואדיב וברמה הגבוהה ביותר שאפשר לספק. 

קרדיט: https://gfl.co.il/

הדרך הנכונה לעיצוב הגג

בניגוד למה שנהוג לחשוב, עיצוב גינות גג הוא לא פחות מרשים ופחות יוקרתי מעיצוב גינת מרפסת. עיצוב גינות גג יכול עדיין לתת חוויה פסטורלית ומרשימה. בשביל לעצב גינת גג בצורה המושלמת, נצטרך לבחור צמחייה שתתאים לאופי הגג ולדרישות הלקוח, התאמה לכיווני האוויר של הגג וכן גם התאמה למקומות הניקוז של המים, העיצוב הוא דבר אשר דורש השקעה ותשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים על מנת להעניק ללקוח חוויה מושלמת ואווירה של גן אמיתי. עניין עיצוב גג הוא לא דבר מסובך וניתן לעצב כל גינת גג ברמת אפילו גבוהה יותר מגינת מרפסת, אז אם יש לכם מרפסת או גג העיצובים שלהם הוא בידיים שלכם.

תכנון מראש יוביל לתוצאות מיטביות 

תכנון גינה, הינו השלב הראשוני והבסיסי בתכנון הגינה והן בעיצוב שלה שאז נדע לתכנן נכון איפה ואיך אנחנו רוצים שכל דבר יהיה. על מנת לתכנן גינה בצורה הנכונה עלינו להתייעץ עם אדריכל נוף מומחה בתחום, כמו כן יש לשים לב למקומות הניקוז השונים ולסוגי הצמחים והשטח שאותו אנחנו רוצים בין אם זה דשא, דשא סינטטי וכו'. לכל עזרה בנושא, ייעוץ ושירות מדהים בנושא הגינות ועיצובן פנו לכפיר פישר אדריכלות נוף על מנת לקבל את התוצאה המושלמת עבורכם, במשרד יעניקו עבורכם שירות אדיב ומקצועי תוך הקפדה על הדברים הקטנים ביותר, לפרטים נוספים. חייגו:  054-2460655

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here