קרדיט תמונה FREEPIK

כאשר מדובר על מקלחת טובה, ניתן לומר שהיא הרבה יותר מהצורך הבסיסי שיש בניקיון. היא משחררת את כל השרירים הכואבים, מפיחה בכם רוח של חיים בגוף העייף, מנקה נפשות, מרגיעה, מטהרת, מחממת אתכם בחורף ומצננת אותכם במהלך חמסין, היא פשוט פינה של שקט ביום שהוא עמוס, היא באמת פינוק. העיצוב של חדר הרחצה מזמן כבר לא תכליתי או משני אל העיצוב של שאר חדרי הבית, היום מכירים בחשיבות שיש לו, ובצורך שיש ליצור בו מן חלל מפנק, שהוא נעים ומזמין.

סוג מקלחון

ישנם כמה סוגים שונים של  מקלחונים מעוצבים ברמת גימור גבוהה. האופן שבו מותקן המקלחון שלכם ישפיע רבות על המידה של הנוחות, כמו גם היכולת שלו להשתלב כמו שצריך באין מפריע במרחב הקיים. אם אתם בוחרים מקלחון שהוא פינתי, תוודאו שהדלת של הפתיחה שלו לא פוגעת בשום דבר. אם אתם רוצים מקלחון שהוא מעוגל, תזכרו שהפתיחה שלו תהיה מהחלק האמצעי, ובגלל זה הפתח ייחשב אל צר יותר.

מידת ההתאמה אל חדר הרחצה

המקלחונים של הזמן האחרון מעוצבים בכמה סגנונות עיצוב שונים. כמו בחירה של ברז בשביל המקלחון, גם כאשר אתם בוחרים את המקלחון בעצמו, כדאי מאוד שהוא ישתלב כמו שצריך בחדר הרחצה שלכם, בכל הקשור אל הפן העיצובי שלו. עליו להתאים את עצמו מהבחינה העיצובית וליצור מראה שווה, הרמוני וטוב. זה כמובן יכול להיות מקלחון שהוא בעיצוב מודרני, חדשני או בכלל מקלחון שהוא בעיצוב קלאסי.

צירים או מסילות?

כיום ישנם הרבה מאוד מקלחונים אשר מתבססים על צירים וישנם כאלה אשר זזים על גבי מסילות. החיסרון שיש במקלחונים על צירים זה שהם פחות מתאימים אל החללים הקטנים ולשילוב של עוד אלמנטים נוספים. החיסרון שיש במקלחונים שנעים על גבי מסילות, הוא כמובן הלכלוך הרב אשר הם צוברים והקושי שיש בניקיון שלהם. לכן מאוד חשוב לבחון את שתי האפשרויות עד העומק ולבדוק איזה מהן  הכי מתאימה אליכם ואיזה פחות.

עלויות

הטווח של המחירים של המקלחונים הוא מאוד רחב. חשוב מאוד להגדיר את התקציב שלכם כבר מראש, ובהתאם לחפש את מה שמתאים ביותר. תבצעו סקר שוק ובדיקה של אפשרויות שונות של מקלחונים, כי אלה הדרכים הטובות ביותר בשביל לאתר את המקלחון הכי מתאים. כזה אשר עונה על כל הצרכים שלכם וגם מוצע לכם במחיר מאוד משתלם ונוח.

לאחר ההתקנה

לאחר ההתקנה חשוב מאוד להסתכל על כמה פרמטרים כמו, מניעה של עובש וניקיון לדוגמה. תנקו את החלקים של האלומיניום, של הפלסטיק או של הגומי בעזרת מטלית רטובה עם סבון כלים או עם חומץ. אם נוצר לכם מעט עובש בפינות של המקלחון, אפשר לנקות אותו בעזרת אקונומיקה שהיא מדוללת במים, ובאופן דומ גם את הזכוכית. בנוגע לאחריות, האחריות אל מול ההצגה של החשבונית ניתנת על ההתקנה בעצמה ולתקלות אשר נובעות ממנה ולא על פגיעות שנוצרו במקלחון. תקופות האחריות נעות בין -10-3 שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here