קרדיט אתר IM-ME

עיצוב חדר התינוקות מאז ומעולם הוא רגע מרגש. הרגע שבו אתם מרחיבים את המשפחה, ומחפשים את הטוב ביותר עבור הילדים שלכם, וגם עבור השקט הנפשי שלכם. 

כמובן שלפני הכל, הבטיחות היא הדבר הראשון בסדר העדיפות. יחד עם זאת, באמצעות העידן החדשני והטכנולוגי של היום אפשר ליהנות גם מבטיחות וגם מעיצובים מרהיבים שקשה להתעלם מהם. אנחנו יודעים מה אתם מרגישים, ובשביל זה אנחנו כאן. 

חברת I'M ME משיקה בימים אלו סדרת מותגי יוקרה בישראל עבור תינוקות שהולכים ליהנות מלגדול בחדרים קסומים, בטוחים ושלווים, כדי שגם אתם תוכלו לישון בשקט. 

I'M ME – זוהי ילדותכם השניה

חברת I'M ME היא חברת בוטיק יוקרתית המייבאת ריהוט יוקרתי לחדרי תינוקות מרחבי אירופה מחברות להן יש וותק בתחום הריהוט לחדרי תינוקות, וייחודיות בתחום. 

הריהוט של חברת I'M ME הוא ריהוט יוקרה המאופיין במגוון נרחב של זגמים מעוצבים בייחודיות, ובאיכות ברמה גבוהה. החברה דוגלת בסטנדרטים הבטיחותיים ביותר, וזאת תחת תו התקן האירופאי. 

עם חברת I'M ME תקבלו את השלווה ואת השקט בזמן שהילדים שלכם ישנים במתיקות בחדר איכותי ובטיחותי. חדר שינה מושלם, מיטה נוחה ומחבקת וסביבה נעימה, מפוארת ובטוחה. 

באמצעות ריהוט איכותי תוכלו לעצב לילדים את הטוב ביותר. חדר חלומות קסום כמו שאתם תמיד חלמתם שיהיה לכם, ובחדשנות, איכות ורמה גבוהה של בטיחות. זאת ההזדמנות שלכם ליהנות ממגוון של מוצרים, וקולקציה עשירה של ריהוט ייחודי עבור חדר התינוקות שלכם. 

מה תמצאו אצלנו

אנחנו שמים לב לפרטים הקטנים, ויודעים בדיוק מה חשוב לכם. אצלנו חדרי קומפלט יוקרתיים, מיטות ממותגים איכותיים, שידות המתאימות לכל עיצוב, עריסות קסומות ורכות, ארונות מעוצבים ושימושיים כאחד, טקסטיל מחבק ורך, ואקססוריז שיכולים להיות גם פונקציונליים וגם עיצוביים ולהפוך כל חדר לחלום. תוכלו לבחור ממגוון של אופציות, וביניהם:

  • חדרי שינה קומפלט

חדרי השינה היוקרתיים שלנו הם חדרים מלאי חיים, שהעיצוב והאיכות ניכרים בהם. בדים נעימים, צבעים רכים, דמויות מתוקות לחלומות שמחים ומאושרים וחלל שינה נוח, חם, נעים ומחבק עבור הבייבי שלכם. 

  • מיטות תינוק מעוצבות

זה ידוע שבמהלך ארבע השנים הראשונות בחייהם התינוקות מבלים את רוב זמנם במיטה, ועל כן זהו הריהוט החשוב ביותר. אנחנו בוחרים עבורכם בקפידה ריהוט ממיטב המותגים האירופאיים להם יש חדשנות, עיצובים נהדרים, ודגש על איכות והנדסת אנוש לבטיחות ונוחות מקסימליים. 

  • ארונות לחדרי תינוקות

ארונות הם פתרון עיצובי איכותי לשמירה על ארגון וסדר. תמצאו אצלנו ארונות מעוצבים להם עיטורים רכים המפזרים אווירה קסומה, ודמויות מתוקות המכניסות אור לחדר הילדים. 

  • שידות החתלה

שידות החתלה נוחות ומעוצבות, מאופיינות בעיטורים רכים בהשראת עולמות קסומים, מלוות בדמויות שמחות ועם דגש כמובן על בטיחות, ועל נוחות מקסימלית. לבייבי שלכם, ולכם. 

  • אקססוריז לחדר התינוקות

ספסלי אחסון, פתרונות ארגוניים ועוד מוצרים נלווים מסייעים לנו לא רק להשיג את החדר היוקרתי ביותר שתמיד חלמנו עליו. אלא גם השימושי ביותר שתמיד חלמנו עליו. אקססוריז מעוצבים ושימושיים במחשבה עמוקה מאחורי כל מוצר יסייעו לכם להשלים כל פרט חסר בחדר. 

  • טקסטיל לחדר התינוקות

זהו הטאצ' המסיים את הקונצרט המופלא של עיצוב חדר התינוקות. והוא חשוב לא פחות משאר האלמנטים. הוא מאפשר אווירה נעימה בחדר, רכה, ומזמינה. שמיכות, מצעים, מגני ראש, כריות ולמעשה כל מוצר שהופך את הסביבה הקסומה של חדר הילדים למחבק, רך ומכיל. 

הבחירה בריהוט איכותי ולפני הכל בטיחותי לחדר התינוקות שלכם יוצרת את היוקרה האמיתית, מוצרים וריהוט שמחזיקים מעמד שנים רבות בתחזוקה מינימלית ובמגוון של עיצובים שיכולים להתאים לכל אחד ואחת. כשאתם בוחרים נכון, קל ובטוח להרגיש בבית. 

לפרטים נוספים, צפייה בקטלוג ורכישה און ליין – מוזמנים לבקר באתר הרשמי של החנות: 

https://www.im-me.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here