קרדיט תמונה Shutterstock

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית, ומכיוון שמשתמשים בו כל כך הרבה, צריך לעצב אותו תוך מחשבה על נוחות. אחת הדרכים שבהן אנשים יכולים להפוך את חדרי האמבטיה שלהם לנוחים יותר היא על ידי התקנת מקלחון לאמבטיה .

מקלחון לאמבטיה – יתרונות

המקלחת היא דרך מצוינת להתנקות, אבל היא גם יכולה להיות מקום מצוין להירגע.

אם יש לכם את השטח אז אתם צריכים לנצל את ההזדמנות הזו.

ישנם יתרונות רבים למקלחת בחדר האמבטיה. בתור התחלה, זה נותן לכם יותר מקום באמבטיה ומקל על שטיפת השיער.

בנוסף לכך, מקלחון לאמבטיה גם יכול להקל על ילדים ואנשים עם מוגבלות לרחוץ בעצמם ללא סיוע ממישהו אחר.

מקלחון לאמבטיה – סוגים שונים

מקלחון לאמבטיה הוא חובה בכל חדר אמבטיה מודרני. ישנם סגנונות וסוגים רבים לבחירה.

סוגי המקלחונים השונים הם:

-מקלחת ידנית: מקלחון מסוג זה כולל מרסס ידני שניתן להשתמש בו לשטיפת הגוף במים.

-מקלחת ראש קבוע: למקלחון מסוג זה יש ראש נייח אחד, המספק מים לחלל המקלחון.

-מקלחת גשם: סוג זה של מקלחת כולל ראשים רבים המשחררים מים בו זמנית כדי ליצור חוויה אינטנסיבית ומלאת סיפוק.

-תא מקלחת: אלה יותר כמו חדרי אמבטיה קטנים עם מספיק מקום לאדם אחד לעמוד בהם בזמן השימוש בראש המקלחת. ייתכן שיש להם וילונות שסוגרים את האזור משאר חדר האמבטיה, כך שניתן יהיה להשתמש בהם מבלי להירטב בכל הגוף. אלה נמצאים בדרך כלל בבתי מלון ובמקומות אחרים שבהם אין הרבה מקום פנוי לשימוש כשירותים וגם כתוספת לחדר.

איזה מקלחון לאמבטיה מתאים לי?

ראשי מקלחת מגיעים במגוון של צורות, גדלים וסגנונות שונים. חלקם מתוכננים להיות חזקים יותר מאחרים, חלקם מתמקדים יותר בלחץ מים. חשוב למצוא את ראש המקלחת המתאים לצרכים שלכם.

הדבר הראשון שאתם צריכים לשקול הוא גודל חדר האמבטיה שלכם. זה קטן? אז אולי תצטרכו ראש מקלחת קטן יותר שלא יתפוס יותר מדי מקום ועדיין יעניק לכם כיסוי מספיק של הגוף. יש לכם חדר אמבטיה גדול? אז אתם יכולים ללכת על ראש מקלחת גדול יותר שיעניק לכם יותר כיסוי ועוצמה.

גורם שני שיש לקחת בחשבון הוא סוג לחץ המים המתאים לכם ביותר. אם בבית שלכם יש לחץ מים נמוך אז ראש מקלחת מאוורר או מונחה אוויר עשוי להיות אידיאלי עבורכם מכיוון שהם דורשים פחות לחץ מים כדי לעבוד ביעילות.

טיפים חשובים!

המקלחון הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בכל חדר אמבטיה. הוא צריך להיות מתוכנן עם הרבה זהירות והתחשבות. מקלחת טובה אמורה להיות מסוגלת לספק את האיזון המושלם בין לחץ המים והטמפרטורה, ובמקביל לספק מספיק.

עליכם לשקול את גודל חדר האמבטיה לפני שתוכלו לקבוע כמה מקום פנוי למקלחת.

אם אין מספיק מקום, אז עדיף ללכת על עיצוב קטן יותר שיחסוך מקום וכסף. אבל אם יש הרבה מקום, אז יש לכם יותר אפשרויות למקלחונים משוכללים יותר שיספקו יותר נוחות לאורחים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here