קרדיט לתמונה - EGGER

יצרני מטבחי יוקרה ונגרי עילית מכירים את המותג הזה כבר מתחילת שנות השישים של המאה העשרים –  EGGER . החברה המייצרת לוחות עץ , פתרונות ומוצרים לתעשיית העיצוב, הריהוט והבניה, נחשבת מובילה בתחום עיצובי היוקרה ובייצור אקולוגי בר קיימא.

אז אילו סוגים של לוחות עץ משמשים את הנגרים הטובים ביותר בעולם? למה הם משמשים ובמה הם שונים מכל מה שהכרתם עד עכשיו?

לוחות MDF 

לוחות MDF עשויים מסיבי עץ והם נחשבים לחומר גלם תעשייתי. הם דומים ללוחות סיבית, אבל בניגוד לסיבית, בלוחות MDF לא רואים את שבבי העץ בזכות הצפיפות הגבוהה שבה מיוצר הלוח ובזכות סיבי העץ הדקיקים מהם הוא מיוצר. לוחות MDF מבית  EGGER מתאימים במיוחד לשימוש במכונת CNC ולמעשה הם לוחות ייעודיים לחריטות וצבע. ציפוי אבקת יסוד מאפשר לנגרים לחסוך זמני עבודה ולבצע את צבע הגמר ישירות על הלוח, או לבחור לוחות עם ציפוי מלמין המאפשרים עבודה ישירה על הלוח, ללא צורך בצביעה. כמו כל מוצרי החברה, גם MDF מיוצרים בתהליך אקולוגי, ללא דבקים ורעלים והם אף נושאים תקן אנטיבקטריאלי.

בזכות כל האיכויות הייחודיות של הלוחות הללו, הם נחשבים אידיאליים לייצור רהיטים באיכות גבוהה ועיצובי פנים יוקרתיים.

לוחות סיבית ירוקה – מה זה ולמה זה משמש?

בישראל עדיין מעדיפים לוחות סנדוויץ', כי עד לפני כמה שנים הם באמת נחשבו למוצר האיכותי ביותר בתחום. אבל כיום, עם התפתחות של טכנולוגיות ייצור חדשניות, חומרי גלם איכותיים ועמידה בלתי מתפשרת בתקנים המחמירים ביותר של בריאות וקיימות, ניתן להשיג לוחות סיבית ירוקה, שהם הדור הבא של לוחות העץ לתעשיית הנגרות והעיצוב. לוחות סיבית ירוקה עשויים 80% שבבים של עץ אורן + 20% שבבי עץ בוק איכותי, אקולוגי וירוק, דחוסים יחד בעזרת דבק איכותי וידידותי לסביבה. התוצאה – לוח עץ עם תו תקן ירוק, חזק, אחיד וקשיח, בעל דחיסות גבוהה ויתרונות רבים. 

בניגוד ללוח סנדוויץ', סיבית ירוקה לא מושפעת משינויי אקלים וטמפרטורה. היא מפולסת בצורה מושלמת, נוחה לעבודה ומאפשרת רמת גימור מושלמת – ללא צורך בליטוש!

סיבית ירוקה מגיעה בשלל דגמים, גוונים וגימורים והיא עוברת הדברה נגד מזיקי עץ שהופכת אותה הרבה יותר עמידה לעומת סנדוויץ'. היא גם עמידה בצורה יוצאת דופן בפני מים ולחות ולכן נחשבת אידיאלית לייצור ארונות מטבח וארונות חדרי רחצה, נוסף על ארונות קיר ומוצרי עץ נוספים. 

בשל כל התכונות הייחודיות האלה, לוחות סיבית ירוקה של  EGGER הוכתרו על ידי מכון התקנים הישראלי בתור החומר האיכותי ביותר לייצור מטבחים וארונות קיר.

לוחות מלמין 

לוחות מלמין מיוצרים משבבי עץ דקיקים המחוברים ללוח עץ אחיד וחזק. 

תהליך הייצור נעשה באמצעים חדשניים בהתאם לתקני האיכות המחמירים בעולם, כדי לספק מוצר בעל איכויות יוצאות דופן. יש להם יתרון משמעותי בשליפה וכניסה של בורג ביחס ללוחות לבידים אחרים והם בעלי חיפוי דו צדדי מונע עיוותים, המספק להם כושר עמידות פנטסטי בפני שריטות. 

למעשה, כושר העמידות שלהם נחשב הגבוה ביותר בהשוואה ללוחות מלמין אחרים הקיימים בשוק. 

מגוון היתרונות שלהם הופך את לוחות המלמין רב שימושיים ומתאימים לכל סגנון עיצובי, בשילוב עם חומרי גלם ומוצרי עץ אחרים. הם אידיאליים לייצור רהיטים ועיצובי פנים, מתאימים לייצור ארונות, חיפויי קיר ועוד. בנוסף, לוחות אלה מיוצרים בתהליכים ידידותיים לסביבה, מחומרי גלם איכותיים וירוקים בלבד, שזיכו אותם בתו תקן ירוק והפכו אותם בטוחים לשימוש בכל חלקי הבית – כי הם לא פולטים רעלים!

לסיכום, לוחות עץ של אגר הם הדור הבא של חומרי הגלם לתעשיית הנגרות, העיצוב והריהוט, עם שלל יתרונות ייחודיים ואיכות ללא תחרות – זה הסוג היחיד של לוחות עץ שאתם צריכים להכיר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here