מעצב פנים במרכז
קרדיט:shukimeir.co.il

שינויים בבית וריענון הם הכרחיים ממש כדי שנרגיש  תחושה טובה ונעימה בבית. רבים נרתעים משינויים כי הם רואים בכך פרויקט גדול ורציני שגורר בעקבותיו הרבה מאוד  הוצאות. הדבר ממש לא חייב להיות כך. שינויים בבית יכולים להיות גם מיקום חפצים או ריהוט מחדש, תוספות קטנות של כתמי צבע, ארגון החפצים ואחסונם בצורה יעילה יותר. מעצב פנים במרכז שהוא בעל ניסיון כמו שוקי מאיר יוכל לתכנן יחד איתכם את השינוי, וגם  ללוות אתכם ברכישות שתעשו, מה שיאפשר לכם להנות ממחירים נוחים יותר. כמה טיפים כיצד לעצב  את הבית מבלי להוציא סכומי עתק:

  • ניצול נכון יותר של החלל: שימוש בחלל בצורה נכונה שתביא לניצול טוב יותר שלו הוא הבסיס לעיצוב נעים יותר של הבית. היום ניתן להשתמש גם בגובה החדר ולא רק  בשטחו. מדפים תלויים, כוורות, ארונות מרחפים- כל אלה יפחיתו מהעומס שישנו על רצפת החדר. מעבר לכך, אם בחרתם להחליף ארון בחדר, בחרו בארון עם דלת הזזה  ולא דלת כנף שפתיחתה תתפוס חלק מהחלל. השתמשו בארגז המצעים של המיטות לאחסון מגוון פריטים ולא רק מצעים. מדובר על נפח משמעותי שיכול להכיל הרבה מאוד חפצים, כשעדיף לאחסן את החפצים שנמצאים בשימוש לעיתים רחוקות יותר.
  • תאורה טבעית: בבניה החדשה ניתן מקום רב לחלונות מתוך הבנה שתאורה טבעית מוסיפה הרבה מאוד לחדר, יוצרת אוירה נעימה  יותר והיא גם חלק חשוב מעקרונות הבניה הירוקה. אמנם אנו מדברים כאן על עיצוב הבית במינימום הוצאות, אך אפשר לשקול החלפת חלון ישן בחלון חדש וגדול. לאורך זמן זו השקעה שתשתלם בגלל שדרוג איכות החיים וגם החיסכון בחשמל.
  • לשלב בין סגנונות: סגנון עיצוב שניתן לראות במגוון מקומות: הן בתים פרטיים והן חללים מסחריים או משרדים הוא סגנון עיצוב מודרני, עיצוב בקווים נקיים ובאופן מינימליסטי. גם אם אתם אוהבי הסגנון המודרני והמינימליזם, כדי לא ליצור תחושה קרה מדי כדאי לשלב מספר פריטים בעלי מראה חמים יותר. אלה יכולים להיות שטיחים שמכניסים רכות בטקסטורה שלהם וגם בצבעים, כריות או פריטים דקורטיביים, למשל כאלה העשויים עץ, המכניס מיד חמימות.
  • שלבו צמחיה: בחדרים שיש בהם תאורה טבעית והם מוארים כדאי מאוד לשלב צמחיה, כמה עציצים של צמחים המתאימים לתנאי אור חלקי. אם התנאים פחות מתאימים לצמחיה טבעית, אפשר לקשט את החלל בצמחים מלאכותיים, שהיום ניתן למצוא כאלה עם מראה טבעי לגמרי.

לסיכום, עיצוב הבית מחדש יכול להיות פשוט ולא בהכרח כרוך בהוצאה גדולה. אפשר לברור את הדברים שאתם מחליפים, ובכמה דברים שהחלטתם להחליף-השקיעו מעט יותר. התייעצות וליווי של שוקי מאיר מעצב פנים במרכז ללא ספק תשדרג את התוצאה. ליצירת קשר התקשרו 050-2178721

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here