קרדיט: ingrid-interiordesign.com

עיצוב חלל, בין אם זהו משרד, חנות או בית, משפיע משמעותית על התחושה שלכם ועל החוויה שתחוו מהשהות בו. כמובן שההשפעה היא לא רק עליכם אלא על כל האנשים השוהים במקום או עוברים בו. אם מדובר למשל על משרד, סגנון העיצוב שלו והדרך בה ינוצל החלל ישפיעו מאוד על תחושתם של העובדים ועל הנוחות שלהם וגם על לקוחות או אנשים אחרים שיגיעו למשרד. לכן, אם בעבר במשרדים החשיבה והתכנון היו פונקציונליים ולא מעבר לכך, היום עיצוב משרדים כולל הן את התכנון מבחינה פונקציונלית, למשל ניצול מירבי של החלל, יצירת מקומות אחסון ואזורי עבודה נוחים והן מבחינת העיצוב נטו: צבעים, שילוב מרקמים וחומרים- כולל בדים רכים שישדרו חמימות. חיבור בין הפונקציונלי לעיצובי אינו עניין פשוט ולכן חשוב להיעזר במעצבת פנים אשר זוהי המומחיות שלה. אינגריד גואטה היא מעצבת פנים בעלת ניסיון רב וסגנון ייחודי העוסקת בין היתר בעיצוב חללי  עבודה ומשרדים.

ללכת לחנות וליהנות מהעיצוב

ממש כמו בעיצוב חללי עבודה ומשרדים, גם בחנויות קרה תהליך דומה. בעבר כניסה לחנות היתה לזמן קצר יחסית למטרת רכישת מוצר. היום דברים השתנו. רבים נכנסים לחנות כזאת או אחרת כשהמטרה היא קודם כל לחוות חוויה, ליהנות מן המראה, ריחות, מוזיקה ותוך כדי כך גם לראות את המוצרים. החוויה הכוללת היא זו שמביאה בסופו של דבר לבחירה האם לרכוש את המוצר בחנות. חוויית הקניה ונושא עיצוב חנויות עלה מדרגה ככל שהקניות און ליין הפכו לדרך קניות נפוצה ופופולארית. לכן, בעל חנות או זכיין בסניף צריך לחשוב על עניין העיצוב, לא רק מראה החנות אלא על החוויה הכוללת שמייצרת הכניסה אליה. מעצב פנים המתמחה באופן מיוחד בעיצוב חללים מסחריים יוכל ליצור גם בחלל קטן חוויה עבור הלקוח הנכנס לחנות וגם עבור העובדים בה.

ההשפעה הרבה של בחירת מעצבת פנים

גם אם יש לכם וויז'ן כיצד אתם רוצים שיראה בסופו של דבר החלל המדובר, בין אם זהו הבית הפרטי שלכם, העסק או חלל אחר. הדרך להגיע אל אותו וויז'ן אינה בהכרח פשוטה ודורשת תכנון ויכולת ראיה מקצועית על הדברים. לכן, הדבר המשמעותי ביותר שאתם תעשו הוא בחירת מעצבת הפנים שתנצח על תכנון ועיצוב  החלל ותהיה בקשר עם מבצעי העבודה כמו הקבלן ואנשי המקצוע. כאשר מחפשים עיצוב פנים במרכז ובכלל, חשוב לבחור מעצבת פנים שהיא מקצועית ובעלת ניסיון רב, במיוחד בסוג החלל המדובר. בקשו לראות תיק עבודות ופרויקטים קודמים כדי להתרשם מסגנון העיצוב. מעבר לכך חשוב שמעצבת הפנים תהיה בעלת ראש פתוח ותחפש את הדרכים להביא אתכם ואת רצונותיכם לידי ביטוי בעיצוב. אינגריד גואטה היא מעצבת פנים בעלת ניסיון רב  אשר עיצבה חללים  שונים בתהליך נעים ולשביעות רצון לקוחותיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here