תכנון המטבח הוא אומנות לכל דבר

חלל המטבח הוא אחד החללים שנהנה משימוש תדיר במיוחד, בכל בית . בין אם הוא חלק מחלל פתוח שכולל את הסלון או מוסתר על ידי מחיצה או דלת – הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה שלנו בבית. כשאנו מתחילים לחשוב על עיצוב המטבח, חשוב לשים לב לבחירות שלנו לאורך הדרך ולזכור כי אנו מתאימים אותו לצרכינו ולא להפך.

 

עיצוב מטבח, או יותר נכון – תכנון מטבח, הוא עולם ומלואו. האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות מבחינת סגנונות העיצוב. אולם, יש כמה אלמנטים קבועים כמו בחירה בגוף מטבח איכותי ועמיד ופרזול ברמה גבוה שישדרגו כל חוויה. אולם, הרכבת לא עוצרת כאן. מטבח נבנה על ידי נגר ולכן – ניתן להתאים אותו לצרכינו באופן אישי. מעצבת הפנים חן אברהמוף כאן כדי לעזור לך להתאים אותו למידותיך באופן המיטבי והנכון ביותר. החל מגובה הארונות וכלה במספר משטחי העבודה הנדרשים לך לשימוש נוח – תכנון עיצוב פנים מטבחים הוא אומנות לכל דבר וחשוב לזכור זאת. 

לדעת מהם ההרגלים שלנו

כל אדם משתמש באופן שונה במטבח ובמה שיש לו להציע. רווק בדירת חדר וחצי שיוצא לבלות באופן תדיר בערבים ולאכול בחוץ – כנראה שלא יצטרך מטבח ר' עם אי במרכז כיוון שהשימוש בו איננו כזה של משפחה עם שלושה ילדים. לכן, חשוב לשאול את עצמנו, לפני שנעשה את ההשקעה המשמעותית הזו – מי אנחנו ואיך אנחנו משתמשים במטבח. אותה משפחה המתגוררת בחיפה בדירת חמישה חדרים ולה שלושה ילדים – תיעזר בשירותיה של מעצבת פנים בחיפה כדי למצות את כל הפוטנציאל הקיים במטבח. כי על נוחות פשוט אסור להתפשר.

 על מנת להקל על תהליך התכנון ולקבל את התוצאה הסופית הטובה ביותר – דמיינו ארוחת ערב ביום שישי. מי מבשל? מה גובהו? היכן הסיר מונח והיכן נח התרווד לאחר השימוש? האם נוח לנו להגיע לארון בו מאוחסנים הסירים או שמא יש להנגישו? כל אלה ועוד הן שאלות משמעותיות, גם אם נדמה שהן קטנות. הן נאספו עם שנים של ניסיון על ידי המעצבת חן אברהמוף בעבודה מול לקוחות שונים עם צרכים שונים. בכוחה של חן להעניק לנו זווית נוספת על השימוש שלנו במטבח וכיצד ניתן להתאים אותו – אחד לאחד – לצרכינו. 

מעצבת שתתכנן עבורך חוויה

עיצוב טוב הוא תכנון טוב – זה נכון בעיקר כשאנו מדברים על חלל המטבח. נוחות ופונקציונאליות נמצאים בראש סדר העדיפויות וכך ראוי שיהיה. חן אברהמוף, מעצבת פנים במרכז ובצפון, מעמידה לרשותך את ארגז הכלים שצברה לאורך השנים. כל שנותר לעשות הוא ליצור קשר בטלפון 050-3381810 ולתאם עמה פגישת היכרות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here