קרדיט https://kerrenor.co.il/

אם הרצון לעצב את הבית שלכם מחדש נתקל במכשול של ידע על עיצוב ועקרונות ההום סטיילינג, יש פתרון מאוד פשוט שבו תוכלו להיעזר – סדנת הום סטיילינג, אצל אחת מהטובות ביותר במקצוע עיצוב הפנים ותכנון נכון של חללי בתים ועסקים, היא המקום הנכון ללמוד בו כל מה שרציתם לדעת על צבע וטקסטורות, על קריאת תכנית אדריכלית וחלוקת חלל נכונה, על קומפוזיציה ובחירה בסגנונות עיצוב שונים, על כל מה שחייב להיות במטבח ואיך להרגיש בו נוח ומרווח, כיצד לתכנן נכון את התאורה בחדרים מבלי לשעמם, איך להציב רהיטים ופריטים שונים מבלי להעמיס ולגבב רהיטים, מה צריך להיות בחלל כדי שייחשב לניצול אופטימלי, מהו משולש הזהב, מהי פרופורציה נכונה, וכמובן איך להתייחס נכון לתשתיות שמכתיבות הרבה מהעיצוב הפונקציונלי. כל אלה עקרונות שידועים לאנשי המקצוע בתחום זה אבל הגיע הזמן שכל מי שרוצה לעצב לעצמו את הבית יידע על כך. קרן אור מלכא היא הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים ותיקה שמנחילה את הידע הזה לטובת הכלל והבתים המעוצבים שיכולים להיות להם.

כל בית יכול להיות מעוצב טוב יותר

בכל בית או עסק אנחנו יכולים ליישם יותר עקרונות מעיצוב הפנים הנכון אם רק נדע אותם ולפעמים זה קורה בעקבות מפגש עם עבודה של מעצבת פנים בחיפה שמרשימה אותנו ועושה לנו חשק לעצב בעצמנו. רוב האנשים יודעים בדיוק מה הם רוצים לראות בבית שלהם ומעצבי פנים לוקחים את הבקשות האלה ומתרגמים אותם לעיצוב פנים נכון להם עם תוספות יצירתיות שלהם כדי להתאים להם את המקום. אתם יכולים לעשות את אותו דבר בעזרת העקרונות האלה שלומדים במקום מסודר ומתנסים בעבודה ובתרגול תחת פיקוח של המעצבת.

לעצב גם את העסק שלכם

אם המקום שזקוק לעיצוב הוא העסק שלכם כדי שיהיה אטרקטיבי ונעים יותר, העקרונות האלה מתאימים גם לעיצוב שלו. אפשר בהחלט לעצב עסק בעזרת הום סטיילינג משום שמלבד הפונקציות המתאימות אין ספק שכל שאר העקרונות על חלוקת חלל וצבעים ויסודות נוספים יתאימו גם לו. כשאתם בוחרים עיצוב פנים לעסק שלכם ודאו שאתם עושים את זה כך שישרת היטב את המטרה שלו ויגרום לאנשים לרצות להיכנס ולהישאר בו כדי לקנות. קרן אור מלכא מלמדת אתכם כמעצבת פנים מנוסה בדיוק מה שצריך להיות בו כדי שתוכלו לשפר את המראה והאסתטיקה שלו. צלצלו כבר עכשיו 052-8521529

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here