benefits-back-1024x456
credit- pixabay

אנרגיה סולארית היא אנרגיה המופקת מקרני השמש או יותר נכון מהקרינה המופקת מהשמש, ומומרת באמצעות מערכת סולארית לחשמל שניתן להשתמש בו לכל דבר. כיום בישראל, יש סוג של מערכת סולארית שנמצאת כרגע כמעט בכל בית והיא דוד השמש הביתי, המשמש לחימום מים עבור המקלחת. רק מדודי שמש אלה אנו יכולים לראות כמה יעיל ופשוט התהליך של הפקת האנרגיה הסולארית לחשמל.

ישראל היא חלוצה עולמית באימוץ האנרגיה הסולארית לצרכן הפרטי, וכיום יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין מערכת סולארית על גג העסק או הבית שלהם, לחסוך בחשמל תוך שהם עוזרים לכדור הארץ להיות ירוק יותר.

התקנת גג סולארי אצלכם על גג העסק או הבית הפרטי תוכל לחסוך לכם בעלויות חשמל ולייצר חשמל עבור אחרים על הדרך. ככה גם תעשו משהו טוב למען הסביבה- וגם למען עצמכם.

 

יש הרבה בתים שמשתמשים היום באנרגיה סולארית?

מערכות סולאריות ביתיות תופסות יותר ויותר תאוצה בישראל ובעולם, ומשקי בית רבים נהנים מאנרגיה ירוקה לשימוש עצמי שחוסכת להם אלפי שקלים על צריכת החשמל הביתית. כידוע, החשמל הביתי יקר מאוד ואף נמצא במגמת התייקרות. בכל בית ממוצע יש כמה וכמה מכשירי חשמל שפועלים שעות רבות וצורכים כמות נכבדה מאוד של חשמל ביתי. כאשר בוחרים להתקין מערכת סולארית על הגג, חוסכים בעלויות אלה ואפשר לתת לשמש לעשות בשבילנו כסף בזמן שכל מה שאנחנו מצידנו צריכים לעשות זה לאפשר לה.

 

עסקים עם מערכות סולאריות

גם עסקים רבים בוחרים היום כדי לחסוך בעלויות החשמל של העסק שלהם, שמגיעות לאלפי שקלים, עשרות אלפי שקלים ואף מאות אלפי שקלים בשנה להתקין מערכת סולארית לעסק.

אם יש לכם בית עסק ואתם רוצים לחסוך בעלויות אתם מוזמנים לדבר איתנו ולבחון את האפשרות להתקין מערכת סולארית לעסק שלכם.

נכון לימים אלה, 2.6% בלבד מצריכת החשמל במשק מתבצעת רק באמצעות מערכות סולאריות ואנרגיה "ירוקה". יש תחזיות לפיהן יהיו שינויים והצריכה של החשמל הסולארי תעלה משמעותית. בעיקר בגלל התייקרות המשק, ובשילוב עם העלייה של המודעות למשבר האקלים והרצון של הצרכנים לעשות מה שהם יכולים כדי לעזור לכדור הארץ להישאר נקי וירוק עד כמה שניתן.

"סי סולאר" ישמח לעמוד לשירותכם אם ברצונכם להתקין מערכות סולאריות בבית העסק שלכם או על גג הבית הפרטי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here