קרדיט לתמונה: בוסט מדיה

דודי מערכות ומשאבות מים הינה החברה המובילה בישראל בתחום אספקת פתרונות לתשתיות מים וביוב הכוללים גם משאבות טבולות לפינוי שפכים הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. 

משאבות ביוב עונות על הצורך לשינוע שפכים ממקום אחד למשנהו ופינויים. משאבות טבולות מותאמות על פי אופי השפכים אותם יש לפנות ולכן נוכל למצוא משאבות טבולות למים אפורים שהם מים שניתן להשתמש בהם פעם נוספת לצורך השקיה, משאבות לביוב, משאבות למים נקיים וכד'. איזו משאבה טבולה תתאים לכם? הכול במאמר הבא.

משאבה טבולה לביוב

מה כוללת משאבה טבולה?

למשאבות טבולות מספר רכיבים המשתנים בהתאם לאופי התפקוד הרצוי. ניתן למצוא משאבות טבולות עם חיישן מגנטי או בקרה מובנית, משאבות שכוללות ניקוזית ומשאבות עם מצוף או בלעדיו. למשאבה מנוע הגורם לפעולת שאיבת המים ו/או לסחרורם ובכך לשינועם ממקום למקום.

איפה דודי מערכות ומשאבות מים נכנסת לתמונה?

הצוותים המקצועיים של חברת דודי מערכות ומשאבות מים יודעים להתאים משאבה טבולה על פי צורך ונתוני השטח. ישנם סוגים שונים של משאבות ובהם משאבה טבולה קטנה, חצי טבולה ועוד ובהתאם לדרישה תותאם משאבה שתספק לכם את המענה הרצוי. 

כיצד עובדת משאבה טבולה?

שינוע מי קולחין/ שופכין יתבצע על ידי פעולת המנוע של המשאבה כאשר מנוע של משאבה טבולה הינו טבול במים ואטום וכך גם הכבל של חיבור המשאבה לחשמל. המשאבות עשויות מברזל או פלדה או פלסטיק ומספקות מענה אופטימאלי במצבים בהם מכלי אגירה ממוקמים במקום נמוך מגובה מערכת הביוב של הרשות המקומית.

שאלות נפוצות בנושא משאבה טבולה

איזו משאבה טבולה תענה על הצורך שלכם?

בחברת דודי מערכות מים קיימים מספר סוגים של משאבות. התאמתן באופן המדויק ביותר תיעשה בהתאם לאבחון השטח ולצורך המתבקש על ידי הצוותים המקצועיים והמנוסים שלנו.

כיצד יש לתחזק משאבה טבולה?

משאבה טבולה חייבת להיות מתוחזקת על פי הוראות יצרן וחברת דודי מערכות מים מעניקה בנוסף לייבוא ושיווק גם שירותי תחזוקה למשאבות באופן קבוע, בהתאם לסוג המשאבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ושהיא תשרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

מתי צריך להחליף או לתקן משאבה טבולה?

בדרך כלל כאשר מתרחשת סתימה והצפה כתוצאה מכך יודעים שהמשאבה זקוקה לתיקון. אבל עוד קודם לכן כאשר מבחינים בכך שפינוי השפכים לא מתבצע כראוי זה הסימן שיש להזמין אנשי מקצוע.

האם משאבה טבולה מתאימה גם לשטחים קטנים בהם כמות המים לפינוי מועטה?

לא, במקרים אלה תצטרכו משאבה טבולה קטנה הנותנת מענה בעיקר לבריכות נוי, מזרקות, בריכות דגים ועוד. 

לחצו לפרטים: משאבה טבולה לביוב

יתרונות רכישת משאבה טבולה בחברת דודי מערכות ומשאבות מים

בחברת דודי מערכות מים עומדים לרשותכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וצוותים ייעודים לכל תחום. פרט למשאבות טבולות תקבלו אצלנו ייעוץ והכוונה למערכות לכיבוי אש, מתקנים סולאריים לחימום מים, פתרונות לאספקת מי שתייה ועוד. הזמינות מסביב לשעון מתוך הבנת הצורך והחשיבות הגדולה לתשתית מים וביוב מתפקדת כראוי, בנוסף לשירות אמין ואיכותי יהפכו את הרכישה שלכם לבטוחה ומשתלמת. 

לפרטים נוספים והתאמת מענה מדויק לכל צורך פנו לדודי מערכות ומשאבות מים 

בטלפון: 073-7826176 או במייל: duddi@dudiwaterpump.co.il 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here