עיצוב חללים מסחריים
קרדיט: dreamsdesign.co.il

לכאורה, ארץ קטנה כל כך לא אמורה להיות מחולקת לאזורים שונים ונבדלים זה מזה גם באופי ובנראות שלהם. אבל התברכנו באזורים כל כך מובדלים זה מזה גם ויזואלית וגם באופי ובהתנהלות של אנשי המקום שברור שאי אפשר לכפות שפה עיצובית של מרכז הארץ על צפונה ודרומה ולהפך. לכל מקום הסגולות האסתטיות וקצב התנהלות משלו ולכן מעצבי פנים שרוצים להתחשב בכך ולתת לזה ביטוי עושים נכון כשהם מכניסים את כל זה לעיצוב שלהם. זאת גם התמחות בפני עצמה בכל משרד אדריכלים בצפון שעובד לא רק בעיצוב בתים פרטיים אלא במציאת שפה עיצובית למשרדים ולעסקים בצפון. חברת Dreams Design משקיעה מאמצים רבים על מנת להתאים עיצובים כאלה לצפון ולכן התוצאה נראית שונה לגמרי מכל אזור אחר בארץ.

למצוא את העיצוב המתאים לאזור

העיצוב של משרד או עסק כמו מסעדה חייב להתחיל בהיכרות עם המקום ואנשיו ובעיקר הלקוחות שלו. ההתאמה באה אחר כך כשמבינים מה מתאים להם ומה לא, ולא לנסות לייבא צפונה את הטרנדים שהולכים בעיקר במרכז ואין להם סיכוי להיות אהודים בצפון. זה מתחיל בנופים הייחודיים שאינם דומים לשום מקום בישראל וזה נגמר בהעדפות מסוימות של אנשי המקום, שאוהבים את הצפון שלהם נינוח ומכבד את המסורת המקומית. כך שלמעשה, כל עיצוב מסעדה או עסק בצפון ירוויחו מכך שהם פונים לקהל שלהם ומשלב מוטיבים מקומיים בעיצוב. זה כמו לומר שבצפון נוהגים כך ולא כמו במקומות אחרים, ולהתגאות בכך בצדק. זה אומר להיות פחות אורבני ויותר טבעי ונינוח, יותר פשוט ומובן ולא מתחכם בצורה לא מובנת. יש פשטות נינוחה כשיושבים בעסקים בצפון ולכן זה צריך לבוא לידי ביטוי בצורה הכי אורגנית שאפשר.

ביקור בצפון הוא ביקור חוויה

מי שנמצא בצפון הארץ ונושם את האוויר הירוק והצלול מבין שזה בדיוק כמו לנסוע למדינה אחרת שבה הטבע והנופים מאפשרים ליהנות מקצב אחר. אפילו ביקור באזור למטרת קניות ולא למטרת נופש גורמת לאנשים תחושה שהם נוסעים לטיול של יום ולא רק לסידורים, מרוב שזה מעוצב במחשבה על כך שהסגנון ידבר בפני עצמו. כך גם המחשבה על עיצוב חללים מסחריים מקפיצה כל עיצוב והופכת אותו לאותנטי יותר מבלי לוותר על הסגנון האישי וההעדפות. זה גם מה שמדריך את מעצבי חברת Dreams Design להדגיש במקומות כאלה שמיועדים לקהל רחב. הכל מתחיל ונגמר בסגנון מקומי שיש לו אפיון משלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here