יתרונותיהם של ארונות הזזה
מקור FREEPIK

מתלבט בין ארון דלתות לארון הזזה? צריך ארון לחדר שינה? ארון ילדים? מעוניין לרכוש ארון מעוצב ושימושי?

כיום ארונות הזזה הפכו להרבה יותר פופולריים מאשר ארונות רגילים עם דלתות. מעבר לעיצוב הנקי והמסודר, ארונות הזזה עדיפים על פני ארונות רגילים במגוון פרמטרים: איכות הארון, חלוקה פנימית, איכות הרכיבים, מהירות הייצור, התאמה אישית מלאה, עיצוב, חיסכון במקום, גמישות ועוד.

חיסכון אדיר במקום

היתרון הבולט ביותר של ארונות הזזה הוא שפשוט אין דלתות! ברגע שאין דלתות, לא צריך לפנות מקום בחדר עבור הדלת שתיפתח, לא צריך להזיז דברים שנמצאים לפני הארון ולא צריך לדאוג לכך שדלת הארון תעשה חור בקיר הצידי. בחדרים קטנים או צפופים, אין למעשה אפשרות למקם ארון רגיל אלא רק ארון הזזה חדש שהותאם למידות החדר. ברגע שחוסכים מקום בחדר, מתפנה מקום לרהיטים אחרים כמו שידות, מיתות, ארונות נוספים או סתם שטח משחק פנוי עבור ילדים. בחדרי שינה, המשמעות היא שניתן להכניס פתאום מיטה גדולה יותר, מבלי לדאוג שהדלת של הארון לא תיפתח כמו שצריך.

מראה נקי וקלאסי

העיצוב של ארונות הזזה חדשים הוא ממש פאר היצירה. לא עוד "דלתות של פעם" אלא משטחים גדולים ורחבים אשר נגללים על מסילות איכותיות בשקט מופתי. ניתן לבחור מראש מראה בהיר, נקי ומסודר או לחילופין להתאים את העיצוב לעיצוב הכללי של החלל. למשל, ארון מוזהב לחדר בעיצוב יוקרתי. או לחילופין, ארון בעיצוב כפרי עבור חדר ילדים שעוצב מראש בעיצוב כפרי. ניתן למקם מראות חיצוניות על גבי הדלתות, ניתן להתקין פאנלים מעוצבים וניתן לשלב דקורציות מיוחדות כולל השפרצות צבע מיוחדות. ניתן לבחור צבע מבריק או להיפך – צבע מאט שבולע את האור ולא משתקף.

ארון בהתאמה אישית

כיום רוב המפעלים המייצרים ארונות הזזה מעוצבים, מאפשרים להזמין מראש ארון בהתאמה אישית. כלומר מעבר לעיצוב החיצוני שיותאם באופן מושלם לעיצוב החדר, ניתן לרדת לפרטי פרטים בתוך הארון: גובה, רוחב, מספר דלתות, מספר מגירות, גובה מגירות, עומק מדפים, מתלים לבגדים, ארגזים, מגירות נשלפות ועוד ועוד. מקבלים ארון שהותאם באופן מושלם לצרכים שלכם, לאחר ייעוץ חינם עם המעצבת של החנות.

סידור יומיומי קל ופשוט

כשאנו מסדרים ארון גדול, יש לפתוח דלת דלת, מגירה מגירה, עד שמגיעים לכל הבלגן. בארון הזזה לעומת זאת, ניתן לראות את כל הארון בבת אחת. פשוט מזיזים את הדלת הגדולה הצידה, וכל תכולת הארון נגלית אלינו בפעם אחת. מיד נוכל במקומות הפחות מסודרים, שדורשים סדר. מראש, כל לסדר ארון הזזה כך שהחפצים והבגדים השימושיים יותר ימוקמו בסמוך לפתח הארון, בעוד שאר הבגדים ימוקמו עמוק יותר.

מתאים לכל סוגי החדרים

ארונות הזזה הם פתרון אידיאלי כמעט לכל סוג חדר. בחדר שינה זה ברור, שכן החיסכון במקום הוא דרמטי ומאפשר להכניס מיטה גדולה לחדר. מעבר לכך, בחדר שינה חשוב לנו לשמור על קו עיצובי שקט ורגוע, בדיוק כמו ארון הזזה. גם בחדרי ילדים החיסכון במקום הוא משמעותי. ברגע שרוכשים ארון הזזה, יש פתאום מקום נוסף לשחק ולשים משחקים. מעבר לכך, ארונות הזזה יכולים לשמש גם עבור חדרי ארונות, משרדים ומחסנים. בכל מקום שבו יש צרכי אחסון – ארונות אלו יספקו את התשובה הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here