יתרון הבריאות בקניית בר מים
מקור pixabay

מתלבטים האם לרכוש מתקן מיני בר ביתי? הנה כל היתרונות לפניכם.

כולנו יודעים ששתיית מים חשובה ותורמת רבות לבריאות שלנו. המים מסייעים לשמירה על פעילות תקינה של מערכת העיכול, מסייעים בסינון רעלים ופינוי שלהם מהגוף, מרווים אותנו ותורמים לבריאות העור. ברגע שיש לנו מתקן מים מיני בר ביתי, לא רק שאנחנו נוטים לשתות הרבה יותר, המים שאנחנו שותים עוברים סינון וטיהור, כך שלאורך כל השנה אנחנו נהנים ממים איכותיים לשתייה.

בר מים – חיסכון אדיר בכסף

אמנם בהתחלה תצטרכו להשקיע בסכום לא מבוטל הכולל בתוכו את המיני בר הביתי, ההובלה וההתקנה סכום שנע בין 800-2,000 שקלים, תלוי באיזה מיני בר תבחרו, אבל בטווח הארוך מדובר בחיסכון של כסף, שכן לא תצטרכו יותר לרכוש בקבוקים של מים מינרלים.

קרים, בטמפרטורת החדר או רותחים, אתם בוחרים

ברגע שאתם מחליטים לרכוש מתקן מיני בר ביתי, אתם שולטים בטמפרטורה של המים ולכן לא צריכים יותר לאחסן בקבוקי מים מינרלים במקרר או להרתיח מים בקומקום. יש לכם מים זמינים למגוון של מטרות ושימושים בין אם זה שתיית מים, מילוי בקבוקים לספורט, למשרד או לתינוק, אירוח, הכנת קפה ועוד. יש אפילו מתקנים מתקדמים מבחינה טכנולוגית שמאפשרים לכם להחליט איזה טמפרטורה מתאימה לכם בעצמכם.

מיני בר לא תופס מקום

במקום שבקבוקי המים המינרלים יתפסו לכם חצי או יותר מהמקום בארונות ובמזווה, כל מה שאתם צריכים זה לדאוג לפינה קטנה על השיש ויש לכם מים זמינים לאורך כל ימות השנה. בנוסף, אין יותר צורך לסחוב בקבוקי מים, פעולה שמכבידה על השרירים שלנו וגורמת הרבה פעמים לכאבי גב.

דקורטיבי ועיצובי

מעכשיו, לא צריך יותר להחביא בקבוקי פלסטיק מכוערים שלא ממש תורמים לסביבה שלנו. מתקני המים השונים מעוצבים ומתאימים בצורה מושלמת למטבח המודרני. ניתן לבחור בין מגוון של עיצובים וסוגים שונים של ברי מים לבית או למשרד.

לסיכום, אין ספק שהמעבר לבר מים ביתי ישנה לגמרי את צריכת המים שלכם, ישפר את איכות החיים ויאפשר לכם להנות ממים טריים ונקיים לאורך כל השנה.

הכתבה באדיבות אתר "טופ מיניבר" – פורטל ברי המים הגדול בארץ!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here