הקשר בין עיצוב יוקרתי לבין שילוב חלונות עץ בחייכם
מקור pixabay

אם אתם אוהבים את המראה הישן, הכפרי והטוב אבל חוששים מנזקי מזג אוויר קשים כמו גשם, רוח וכל השאר החדשות הטובות הן שגם עם זה תוכלו לשמר את הרעיון – חלונות עץ שיודעים להתמודד עם כל מצב ובפרט כשהם חשופים לזה מבפנים ומבחוץ. מחפשים חלונות מעוצבים שיודעים לתפקד גם כחלונות פרקטיים לכל דבר? הנה ההזדמנות שלכם להשיג את זה כאן ועכשיו. 

חלונות עץ – איך בוחרים אותם?

לבטח נתקלתם באותם חלונות עץ ישנים וטובים שהיו מנת חלקכם עוד מהתקופה של בית ההורים שלכם, אם כן החדשות הטובות הן כי אותם חלונות מזה זמן רב כבר אינם מתחממים או מתנפחים  וגם כשקר בחוץ הם יודעים לשמור ולשמר את עצמם ברמה שלא הכרתם עד כה. מאז ומתמיד שימש העץ כחומר גלם מדהים וגם היום כשהוא משולב בחומרים אחרים הוא יודע גם להתמזג יפה עם העיצוב אבל בו זמנית גם לשמש כחלון בעל אטימות גבוהה ביותר בכל מצב. 

חלונות עץ בשילוב אלומיניום? 

יש מגוון של חלונות עץ שניתן לשלב איתם חומרי גלם אבל כשמדברים על שילובי אלומיניום מדברים על חומר גלם שקל לעבוד אתו, חומר הגלם הזה נחשב זול יותר וביחס לכל השאר מצריך תחזוקה מינימאלית ביותר אם כי חסרונו בא לידי ביטוי באווירה מנוקרת וקרה ובגדול לא מהווה מראה אסתטי כמו שניתן לראות בחלונות עץ חפים מכל שילוב. אז כן אפשר בהחלט להגיד כי טרנד העץ חזר וכך גם חלונות העץ הישנים והטובים שיכולים בהחלט לעורר נפלאות בעיצוב הבית בזכות חומר הגלם העתיק והטוב ביותר בעולם. 

רוצים לשחזר את הנראות הישנה ומשתייכים לאוהבי וינטג"? זו בהחלט ההזדמנות שלכם לקחת את התוכנית הישנה ולהעניק לה אם המראה המושלם, הישן והטוב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של חלונות מתקדמים, חומרים אמינים והכי חשוב נכונים הן מבחינת האקוסטיקה והן מבחינת העמידות והאטימות הנדרשת. כמו כן אם חשבתם כי חלונות מעץ חסומים למזיקים ועיוותים כמו בעבר החדשות הטובות הן כי באמצעות השחזור הנכון אפשר ואפילו רצוי ליהנות מכל היתרונות שיש לעץ להציע לכם וללא קשר לפגעי מזג האוויר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here