קרדיט: CANVA

כל אמבטיה מגיעה לשלב בו היא זקוקה להתחדשות. המגע שלה הופך להיות מחוספס, שברים וסדקים מופיעים וגם סימני עובש וחלודה. כל אלו יחד ובנפרד פוגעים לא רק במראה של האמבטיה אלא גם בתחושה הנעימות שבכניסה אליה. כשתופעות אלו מתרחשות עולה השאלה האם לחדש את האמבטיה הקיימת או להחליפה באחת אחרת? בשורות הקרובות ננסה לפתור לכם את ההתלבטות הזאת. 

 

מחדשים את האמבטיה במגוון שיטות מהירות

כשמדברים על שיפוץ אמבטיה, אין הדבר אומר כי חייבים להרוס את כל חדר הרחצה ולהחליף את מבנה האמבטיה לגמרי. כיום ישנן שיטות יעילות וממוקדות שיהפכו את האמבטיה שלכם לבעלת מראה חדש ונוצץ במהירות הבזק. להלן המרכזיות שבהן:

  • צביעת האמבטיה – בהליך זה מבוצע שיוף של השכבה העליונה לשם החלקת המשטח, לאחר מכן מורחים חומר אנטיבקטריאלי, מיישמים חומר מקשר וצובעים באמצעות צבע אפוקסי אקרילי.
  • תיקון שברים וסדקים – צביעה יכולה להוות פתרון עבור סדקים שאינם גדולים. כאשר מופיעים סדקים גדולים מאוד ושברים, יש לבצע תיקון ממוקד. התיקון כולל בנייה של החלק שנשבר מחומרי "פיסול" מתאימים כגון פיברגלאס, פוליאסטר או סיבי זכוכית. החומרים מעורבבים עם דבק מתאים, מתקשים ולאחר מכן נצבעים. תיקון שבר באמבטיה באמצעות פיסול, מחייב דייקנות ומקצועיות רבה של המבצע.
  • הלבשת אמבטיה – במידה ומעוניינים באמבטיה חדשה מבלי לשפץ את חדר הרחצה כולו, ניתן להלביש אמבטיה אקרילית חדשה על גבי מבנה האמבטיה הקיים. ההלבשה כוללת עבודת איטום שיש לבצע במדויק, על מנת למנוע התפתחות ריקבון בין שני החלקים. 

 

המחיר של כל השיטות הללו הוא בין 700 (במקרה של צבע) ל- 2000 שקלים (במקרה של הלבשה), ואין מה להשוות זאת לשיפוץ כללי שכולל החלפה מלאה במחיר כפול. 

החלפת האמבטיה לגמרי – לעיתים הדבר הכרחי

ישנם מקרים שבהם לא ניתן לחדש אמבטיה קיימת באמצעות אחת השיטות שלעיל ועולה הצורך להחליפה באחת אחרת. הסיבות לכך כוללות:

  • התפתחות שבר רציני וגדול באמבטיה כך שהיא  יוצאת מכלל פעולה, לא ניתן לצבוע אותה והלבשה אינה יעילה.
  • ריקבון – כאשר האמבטיה רקובה בחלקה התחתון, אין טעם להלביש מעליה אמבטיה אקרילית חדשה שכן היא תמשיך להירקב. מסיבה זו  חשוב מאוד לטפל בכל מקרה של חלודה באמבטיה מבעוד מועד. 
  • נזילה – אם הצנרת שמתחת לאמבטיה לקויה, נוזלת ומטפטפת, אין שום טעם לשפץ את האמבטיה ויש להחליפה תוך כדי טיפול בצנרת. 

 

מה שלא תחליטו – אנחנו איתכם

בין אם תחליטו על הלבשת אמבטיה או על התקנת אמבטיה חדשה לגמרי, בחברת "תותי אמבטיות" ישמחו לתת לכם שירות מקצועי עם מחירים ללא תחרות. אנו מתמחים בשיפוץ, תיקון והחלפה של כל סוגי האמבטיות, ונשמח לצרף גם אתכם לקהל הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר במספר 052-7734099 ונשמח לעזור לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here