שיפוץ דירה לפני ואחרי – המומחית שלנו, אורטל סלאמה נותנת לכם טיפים לשיפוץ הבית

מתכננים שיפוץ לבית? 

בכתבה הבאה נציג כמה טיפים שנתנה לנו המומחית שלנו, מעצבת הפנים אורטל סלאמה.

החלטתם לשפץ את הבית? פניתם לכמה בעלי מקצוע על מנת לקבל הצעות מחיר? קיבלתם הצעות מחיר בהפרש של עשרות אחוזים?

סלון לפני
סלון אחרי

שיפוץ דירה לפני ואחרי – איך תמנעו מתוספות מפתיעות במהלך השיפוץ

לא תמיד ההצעה הזולה ביותר היא הטובה ביותר – סגירת ההצעה הזולה ביותר יכולה להוביל לכך שבסופו של דבר יהיו תוספות רבות, אשר יוציאו אתכם מאיזון ויגרמו לחריגות (גם מהתקציב וגם בלוחות הזמנים). 

מעצבת פנים מקצועית תכין עבורכם כתב כמויות מלא עבור הקבלן, תכניות עבודה מפורטות, לרבות, תכניות הריסה, תכניות בניה, תכניות פריסה, תכניות אינסטלציה, תכניות חשמל, תכניות מיזוג, תכניות גבס, תכניות אלומיניום, תכניות נגרות וכו'. 

משכך, על מנת למנוע תוספות מפתיעות במהלך השיפוץ, הפתרון האידאלי הוא ליווי צמוד של מעצבת פנים מקצועית אשר תיתן לכם פתרונות בכל תחומי השיפוץ או הבניה. 

שילוב של תכניות עבודה מפורטות וכתב כמויות מלא ומפורט, יאפשר לכם שליטה ושקיפות בהצעות המחיר אשר תקבלו ויימנע מצב בו תידרשו לשלם עבור תוספות. 

שיפוץ דירה לפני ואחרי – איך תקבלו את ההצעות הטובות ביותר עבורכם מבעלי המקצוע ומהספקים השונים

למעצבת פנים מקצועית וותיקה, יש קשרים רבים וטובים עם בעלי מקצוע וספקים רבים ומגוונים, לכן מעצבת פנים כזו תוכל להשיג עבורכם את הצעות המחיר המשתלמות ביותר, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית. 

בעלי המקצוע יציעו מחירים טובים יותר למעצבת פנים שמכניסה עבורם כמות גדולה יותר של עבודה. כמו כן, בעלי מקצוע אשר עובדים עם מעצבת קבועה, ידאגו ללקוחותיה על מנת לוודא שמעצבת הפנים תמשיך ותפנה אליהם לקוחות נוספים בעתיד. זה לא מתבטא רק במחירים טובים, אלא ברמת גימורים גבוהה של העבודה ובעמידה בלוחות זמנים. 

בנוסף, מעצבת פנים מקצועית ומנוסה תלווה אתכם לאורך כל התהליך, תפקח על השיפוץ ותעשה את כל התיאומים הנדרשים בין בעלי המקצוע לבין הספקים.

מטבח לפני
מטבח אחרי

שיפוץ דירה לפני ואחרי – איך תתכננו את לוחות הזמנים של השיפוץ בדרך המיטבית ביותר

שיפוץ דירה יכול להוות אי נוחות משמעותית מכמה סיבות. יש מי שבוחרים לעבור לדירה שכורה במהלך השיפוץ או לגור אצל ההורים, ויש מי שנשארים בדירה ומצמצמים את פעילותם לחלקים שאינם עוברים את השיפוץ (פחות מומלץ). 

בכל מקרה, במהלך השיפוץ, ככל הנראה חווים אי נוחות מסויימת ולכן עולה החשיבות של לוחות הזמנים. חריגה מלוחות הזמנים יכולה להוות לכל הפחות אי נעימות ורבה וכן במקרים רבים גם מעמסה כלכלית משמעותית. 

מעצבת פנים טובה תנהל את לוחות הזמנים כך שלא תאלצו לחוות אי נעימויות וכן כך שתוכלו לתכנן את העלות הכלכלית של השהייה מחוץ לביתכם. 

חדר רחצה לפני
חדר רחצה אחרי

בקרו אותנו ב –

 https://www.facebook.com/ortalsdesign/?view_public_for=263396570456735

בקרו אותנו ב – : ortals_interior_designer

https://www.instagram.com/ortals_interior_designer/?igshid=1oo0jrz5qwz11

ולתמונות נוספות באתר: http://www.ortals.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here