קרדיט Pixabay

אחד הדברים החשובים ביותר לדלתות במיוחד בעונת הקיץ זוהי כמובן רשת יתושים אשר הינה רשת דקה וצמודה לחלון או לדלת המשמשת למניעת כניסת יתושים ומזיקים דומים לבית או לחללי מגורים. הרשת מסייעת במניעת כניסת היתושים לחללי המגורים, מבלי שיהיו צורך בשימוש בחומרי ריח ובכימיקלים. רשת יתושים נעשית בדרך כלל מפליז או פוליאסטר וניתנת להתקנה קלה על חלונות ודלתות באמצעות מסגרת קלה ופשוטה. הרשת מאפשרת חשיפה לאור ואוויר, ומאפשרת גם להישאר בקשר עם החוץ וליהנות מנוף ואוויר צח. למרות שרשת יתושים אינה מניעה באופן מוחלט את כניסת יתושים לחללי המגורים, היא עוזרת להפחית את כמות היתושים שנכנסים לחלל ומסייעת להקל על התחושה של נוחות ובטיחות בבית. הרשת תקל על חייכם בכל הנוגע ליתושים ומזיקים אחרים ולמעשה תשמור אתכם מוגנים בבית, כמו כן גם ההרכבה שלה וגם הפירוק של הרשת נעשה בקלות רבה. חשוב להתקין את הרשת בתקופה של קצת לפני שמתחיל הקיץ וזאת על מנת לבוא מוכנים כמה שאפשר לקיץ החם של מדינת ישראל. לשם התקנת רשת יתושים מקצועית תוכלו אלינו לחברת פלמט אשר הינה מתמחה בכל הקשור למוצרי פרזול ומוצרים טכניים כמו למשל תריסים, חלונות ודלתות אלומיניום. חברתנו הינה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום זה והינה הוקמה בשנת 1965. על מנת לרכוש את המוצרים שלנו תוכלו להיכנס לחנות הווירטואלית שלנו אשר שם תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של המוצרים שלנו באיכות הכי גבוהה שיש.

דרך נהדרת לפתוח דלת

אחת הדרכים הקלות והפשוטות ביותר לפתוח דלתות זה אמצעות ידית משיכה לדלת כניסה אשר דרכה תוכלו להיכנס לבית או לכל מקום אחר בקלות ובנוחות. ידית המשיכה לרוב עשויה ממתכת והינה אפשרות נהדרת גם לעיצוב הדלת שלכם וכן גם לפתיחה פשוטה, כמו כן אחד הדגשים בבחירת ידית משיכה זה למעשה לבחור את אורך ידית המשיכה וכן שהידית תהיה חזקה דיה ויציבה וזאת על מנת שתישאר כך לאורך זמן. בנוסף לכך ידית המשיכה יכולה להיות מותקנת בכל מיני זוויות בין אם זה מאונך, אלכסון ועוד.

רכישת מנועים עבור תריסי גלילה

על מנת לרכוש מנועים עבור תריסים גלילה באיכות גבוהה אתם תצטרכו לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר את אותם מנועים תוכלו לבחור את הפרטים הקטנים ביותר. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת פלמט ואצלנו תוכלו מגוון רחב של מנועים עבור תריסי גלילה, מנועים עם אפשרות לחיבור מנואלה, שלט לתריס חשמלי, מוצרים טכניים ואביזרי פרזול איכותיים לתריסים, חלונות ודלתות אלומיניום ברמה הכי גבוהה שיש. לפרטים נוספים צרו קשר בוואטסאפ שלנו: 054-4944512 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here