קרדיט - Canva

אם אתם מריחים ריח לא נעים בכניסה לבית או לבניין, יכול להיות כי יש נזילה בקווי הביוב ויש לתת על כך מענה. אנחנו וודאי לא צריכים להכביר במילים על המשמעות של המנעות מטיפול בבעיה מהסוג הזה. מחלות, ריח לא נעים ועוד, אלו רק חלק מהסימפטומים של נזילה במערכות הביוב. אבל, כמובן, משום שהצינורות נמצאים עמוק מתחת לפני השטח, הרבה פעמים, האמצעים העומדים לרשותינו, לא מספיקים ואין לנו דרך להבין באמת, מה קורה בפנים, בעומק האדמה. בדיוק בשביל זה הומצאה טכניקה יחודית, היא איתור נזילות מים בעזרת גז. על כך ועוד נדבר במאמר הבא בהרחבה.

איך נראה איתור נזילות מים בעזרת גז

כאמור, אנחנו הופכים די מוגבלים כאשר אנחנו נדרשים להבין איפה בדיוק ממוקמת הנזילה בעומק האדמה. הבעיה היא שאם לא נדע בדיוק איפה היא נמצאת, לא נדע היכן לבצע את התיקון, כך שבדיעבד, ידרשו עבודות תשתית מורכבות ויקרות יותר. בשביל זה יש לנו מערכת עבור איתור נזילות מים בעזרת גז. המערכת בנויה ממכשיר דק וארוך, אשר נכנס לעומק הקרקע ומנסה לאתר נקודה בה התרכובת הכימית משתנה. מטבע הדברים, בנקודה בה יש נזילה, המפגש של הנוזל עם האדמה, יוצר תרכובת אחרת, כך אנחנו יודעים להגיד איפה הנזילה נמצא בדיוק. השיטה הזו נחשבת יעילה ואמינה. כמובן, לא כל אחד יודע איך להשתמש בציוד מתקדם מהסוג הזה ולכן, כדאי להזמין מומחים בלבד לעניין הזה.

אנחנו כאן כדי לסייע לכם לאורך כל הדרך

אגב איתור נזילות מים בעזרת גז לבירור מצבם של קווי הביוב לא רלוונטי רק במידה ויש תקלה. רבים, מעדיפים לבצע את הבירור הזה לפני שהם בוחרים לרכוש נכס חדש וכיוצא באלו. אנחנו, א.ר מומחים, נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולסייע לכם למצוא את הדרך הפשוטה ביותר לתיקון כל תקלה. אנחנו מקפידים להחזיק באנשי צוות מקצועי, בעלי ניסיון. משום שאנחנו יודעים עד כמה הבירור הראשוני יכול להשפיע על תהליך התיקון כולו. לפרטים ולקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, אנחנו ממתינים לכם על הקו כבר עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here