קרדיט ebath.co.il

מה זה בכלל?

אינטרפוץ הוא ברז ששמו אומר בגרמנית- "מתחת לטיח"- הכוונה היא לכך שהברז מותקן בקיר המקלחת והיא למעשה המקשר בין הצנרת הפנימית לידית החיצונית שאותה אתם מפעילים. כבר כשמבינים את משמעות השם נרגעים, כי בעצם מדובר בהסבר פשוט על ברז פשוט שכולכם כנראה מכירים. הברזים אלה מורכבים מידית הפעלה ממתכת שיוצאת מחוץ לקיר המקלחת- איתה אתם מכוונים לעצמכם את זרימת המים – שולטים בעוצמה שלהם וגם בטמפרטורה. מאחוריה מותקנת מערכת הצנרת בקיר המקלחת עצמו שעשויה מצינורות פלסטיק או מתכת- ולה מנגנון ייחודי שמחבר בין הידית החיצונית למערכת ההפעלה שנמצאת מאחורי הקיר. כן כן, אותו ברז שאנחנו לוקחים כמובן מאליו יום יום הוא בעצם מכשיר שעובד במנגנון מתוחכם ומפעיל קיר שלם של אינסטלציה שלא נראה לעינינו ביום יום- נחמד לחשוב עליו כך, לא? גורם להעריך אותו הרבה יותר… אז נמשיך לסוגי הברזים השונים.

 

אז מה ההבדל ביניהם?

סוג הברזים הספציפי הזה מחולק בדרך כלל לכמה סוגים- 3, 4 ואפילו 5\6 שהוא יותר נדיר ורוב הסיכויים שלא תיתקלו בו אלא אם אתם רוצים להתקין בחדר האמבטיה שלכם מפלי מים או ג'טים ודומיהם. באינטרפוץ 3 יש 3 פתחים של הצנרת- לכן התווספה לו הספרה 3. שני פתחים לכניסה של מים חמים וקרים- ופתח נוסף לזרימה של המים החוצה דרך ראש המקלחת.

לעומתו, באינטרפוץ 4 יש 4 פתחים- שתי כניסות לזרימת מים חמים וקרים ושתי יציאות. היציאה הנוספת מאפשרת להנות גם מראש מקלחת וגם ממזלף- ויותר נוחה ויעילה לצרכים השונים של המשפחה. יותר פשוט ממה שחשבתם, לא? ברזים לאמבטיה הם לא מדע חלל, רק צריך להבין את הכללים הבסיסיים ומסתדרים יפה. ובכל זאת- איך בוחרים ברז לאמבטיה?

 

בחירת הברז עבורכם

אולי בכלל מתאים לכם יותר ברז סוללה, או כל סוג אחר של ברז, ואולי באמת זה סוג הברז שמתאים לצרכים שלכם יותר מכל ברז אחר. לא משנה באיזה ברז תבחרו- השיקול העיקרי צריך להיות פרקטיקה ולא נראות- כי ברזים יפים מכל הסוגים יש בשפע- אבל אסור לכם להתפשר על הנוחות שלכם כשמדובר במקלחות, תבחרו את הברז שישמש אתכם בצורה מקסימאלית- ומשם תרשו לעצמכם להתפרע עם בחירת העיצוב- בה אתם לגמרי יכולים להרשות לאינטואיציה שלכם להחליט. eBath ישמחו לעמוד לשירותכם לכל שאלה ולעזור לכם לבחור את הברז המושלם עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here