קרדיט Pixabay

בתים רבים מהסגנון המוכר כיוקרתי מעוצבים בצורה כזאת שהם יהיו ייצוגיים על מנת לארח ולהיראות מרשימים. השאלה היא עד כמה נוח לחיות בהם היא שאלה שרק בעלי הבית יכולים לענות עליה אבל זה למעשה תפקידו של מעצב פנים מומחה באמת. כשרוצים להזמין עיצוב דירות יוקרה חשוב לדבר עם המעצבת על הסגנון שאוהבים אבל גם לחשוב על מה שעושה את הבית שלכם לנוח בשבילכם. זאת המטרה העיקרית בסופו של דבר, שתוכלו להרגיש שאתם חוזרים הביתה ולא ישנים בגלריה או במלון. עיצוב מצטיין באמת לוקח בחשבון את אורח החיים וההעדפות שלכם ומעודד אתכם להשאיר בפינה כמה חפצים אישיים משלכם כדי להזכיר לעצמכם שזה הבית שלכם. העיצוב יכול להיות אלגנטי, קלאסי, יוקרתי ומאופק מאוד אבל יהיה בו הרבה טאץ' אישי אם תעצב אותו סיגל וייס, הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים שיש לה ניסיון רב מאוד בעיצוב דירות כאלה.

אווירה כפרית אבל גם יוקרתית

יש מקומות שבהם ברור שהיוקרה היא חלק מהדרישות וזה קורה גם באזורים כפריים מובהקים כמו השרון. שם יש מרחב גדול מאוד לעיצובים מיוחדים שיש להם הרבה מאוד אפשרויות. בדירות או בתים במרחב הכפרי יש יותר מקום להשתרע על פני כמה מקורות השראה של עיצוב ולכן יש גם מקום ליותר דמיון. הזמנת עיצוב פנים בשרון מתבצעת אותה צורה שמעצבים דירות ובתים במרחבים כאלה, לאחר תשאול מדוקדק של העדפות הלקוחות והבנה מעמיקה של סגנון החיים שלהם. בעיצוב כזה נראה את השילוב המתבקש בין סגנון אישי לבין השראה מהעולם הגדול ולפי הנתונים הטבעיים של הסביבה ושל מפרט הדירות.

לשאול את הלקוחות על סגנון החיים שלהם

לכל לקוח סגנון חיי משלו והעדפות אישיות ולכן חשוב להכיר את הדגשים שלו לגבי סגנון העיצוב המועדף עליו. עם זאת, יש עקרונות בעיצוב שלא מוותרים עליהם כי הם הסמן לאיות ולעיצוב על זמני שלא צריך להחליף תכופות – התחשבות בסביבה, בסגנון הבנייה, באפשרויות שעומדות בפניכם, בתקציב ובפונקציונליות. האופנה בשנים האחרונות מחייבת עיצוב בתים פרטיים יתאים עצמו לרוח הזמן של שמירה על הסביבה וקיימות ואלה מוטיבים נהדרים שגם לקוחות נהנים מהם בדרך כלל. היום גם אפשר לעצב בית שחיים בו בנוחות עם תחושה ביתית וחמימה מבלי לפגוע בסגנון החיים שלכם ובקצב הטבעי של המשפחה משום שעיצוב פנים אצל סיגל וייס לעולם לא יבוא על חשבון מה שהיא צריכה באמת שיהיה לה בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here