קרדיט: pixabay

בתהליך ההקמה של בית חדש למגורים, יש שלב אחד חשוב במיוחד, שמשפיע על חיי הדיירים לטווח הארוך. אנחנו כמובן מדברים על היצירה של תוכנית עבודה לעיצוב הפנים של החלל, המתבצעת בידי אנשי מקצוע מיומנים בתחומם. כך שאם הגיע הרגע בו אתם צריכים לקחת החלטה בנוגע למעצבת שלכם, מומלץ לפנות לעזרת צוות מקצועי כמו הצוות של מלוי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים.

מה התפקיד של מעצבת הפנים בפרויקט?

מעצבת פנים היא אשת מקצוע שתפקידה הוא להבין איך כדי להציג את חלל הפנים של בית המגורים. המעצבת לוקחת בחשבון את השטח של חלל הפנים, את חלוקת חלל הפנים לחדרים ואת הצרכים של הלקוחות. כמו כן, המעצבת תשקיע לא מעט זמן ומחשבה בהתאמה של הריהוט לעיצוב חלל הפנים, כך שתיווצר הרמוניה בין אזורי הישיבה והאכילה השונים, כמו גם חללי המגורים. בהתמדה, הבית שלכם ירקום עור וגידים והתוכנית תשלים את עצמה לכדי תמונה מדהימה של נכס מיוחד במינו.

יצירת תוכנית העבודה הראשונית – היא המשימה המרכזית

אבל, רגע אחד לפני שכל העבודה מתחילה, אתם צריכים תוכנית. תוכנית שמפרטת לעומק כל שלב בדרך וכל דרישה שלכם, בבירור. תכנון דירה מבוסס על שרטוטים שמציגים את המידות של כל חדר, את חומרי הגלם שבהם יעשה שימוש ואת המיקום של כל הרהיטים. מבחינתכם כלקוחות, התוכנית יכולה להיות חלק שולי בתהליך. אבל גם הצוותים בשטח וגם מעצבת הפנים, צריכים את תוכניות העבודה הללו, על מנת להבטיח שהתהליך מתקדם בקצב הרצוי ושכל הסטנדרטים שנקבעו נשמרים.

הבנת הצרכים של הדיירים בנכס

בתהליך עיצוב דירות קבלן ומהנדס יכולים גם הם לתת עצות חשובות בתהליך העיצוב. נכון, אלו לא יהיו עצות בנוגע לשילובי הצבעים. אבל לפעמים דווקא הידע שלכם יכול לחזק את יסודות המבנה ולאפשר לכם לנצל בצורה אולטימטיבית את חלל הפנים שלכם. כך שאל תחששו לשתף פעולה עם כמה שיותר אנשי מקצוע, כדי להשלים את העיצוב של חלל הפנים שלכם ולאפשר עבודה בתנאים מעולים לאורך הדרך.

היכולות המקצועיות והידע רב השנים, הם המאפיינים המרכזיים של מלוי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים. בכל פרויקט מלי משקיעה את מירב מאמציה על מנת לאפשר ללקוחות לקבל עיצוב פנים ללא רבב, שעומד בכל הסטנדרטים המתקדמים ביותר של עולם הבנייה המודרני. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, ניתן לפנות לטלפון 054-4620273.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here