שיפוץ חדר אמבטיה - טיפים איך להימנע מטעויות
קרדיט FREEPIK

שיפוץ של חדר האמבטיה הוא שיפוץ מיוחד והוא שונה מאד משיפוץ של שאר אזורי הבית או הדירה. יש צורך בשימוש בחומרי גלם שונים מאלה שיש בהם שימוש בשאר חדרי הבית, צריך לחשוב על מעבר המים והאדים החמים שלוקחים חלק בשגרה היומיומית של חדר הרחצה וכמובן שצריך לבחון את השיפוץ תוך כדי ראייה עתידית של עיצוב הפנים שיגיע לאחר מכן – הנחה ומיקום של פריטים ואביזרים, בחירה של הכיור, מידות וגדלים של מדפים או קולבים וכמובן בחירה של ארונות האמבטיה שהכי יתאימו לצרכים והדרישות של בני המשפחה. תכנון השיפוץ של חדר האמבטיה חייב להתבצע בשלבים ובליווי של אנשי מקצוע על מנת להימנע מטעויות וכדי שהחוויה מהתהליך תהיה חיובית וטובה.

איך להימנע מטעויות בשיפוץ חדר האמבטיה

להלן כמה טיפים שכדאי לחשוב עליהם ולקחת אותם בחשבון לפני שמתחילים את השיפוץ וגם תוך כדי שהוא כבר מתבצע –

  • לוח זמנים – תהליכי שיפוץ נוטים להתארך יותר מפרק הזמן שהוקצב או תוכנן להם. לא תמיד אפשר לשלוט בזה או למנוע את זה ולכן העצה הטובה ביותר שקשורה ללוח הזמנים היא להבין את מה שקורה ולקבל את העיכובים בהבנה.
  • אנשי מקצוע – חשוב מאד שאת תהליך השיפוץ ילוו אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בשיפוץ חדרי אמבטיה וכך יהיה גורם מקצועי שיהיה בקשר ויתווך בין הלקוח שזהו ביתו לבין מי שעובד ומבצע את השיפוץ.
  • ראייה של עיצוב פנים – גם כשחדר האמבטיה נראה כמו אתר בנייה – תמיד צריך לראות את הסוף ולדמיין את העיצוב שיהיה בסיום התהליך.
  • הכנה מראש – כבר בעת ביצוע שלבים מסוימים אפשר וצריך להתחיל להתכונן לקראת השלב הבא. זאת אומרת שכבר בשלב התכנונים והעבודה אפשר וכדאי להזמין ארונות אמבטיה מעוצבים שימתינו למיקום שלהם בחלל המשופץ ויהיו זמינים ברגע שהעבודות יסתיימו.
  • לעזוב את הבית – במידת האפשר מומלץ מאד שלא להמשיך לגור בבית במשך תקופת השיפוץ. אין ספק שמדובר בחוסר נוחות גדול אך ללא ספק זה יהיה עדיף בהרבה על שהייה ממושכת בקרבת העבודות על כל המשתמע מכך – רעש, חול, אבק והרבה מאד לכלוך.

שיפוץ חדר האמבטיה לא חייב להימשך זמן רב אך ללא ספק הוא יכול לכלול לא מעט פעולות ופרטים קטנים. חשוב מאד לארגן מראש את הלוגיסטיקה המשפחתית שקשורה לשהות בבית, שכן חדר הרחצה הוא חדר חשוב ולא חלל שאפשר לסגור ולהתעלם מהעבודות שמבוצעות בו. דבר נוסף שאסור לשכוח הוא השהות הממושכת של עובדים ואנשי מקצוע בבית במשך שעות ארוכות, מה שגם כן יכול לגרום לחוסר נוחות מסוים. ברגע שמתכוננים נפשית לתהליך ולוקחים בחשבון את כל מה שהשיפוץ יביא איתו – אפשר יהיה לעבור את התקופה הזאת בקלות רבה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here