סוגי שערים מעוצבים
קרדיט: FREEPIK

כידוע, המטרה העיקרית של שערים לבית היא לספק הגנה מפני אנשים או בעלי חיים לא רצויים, החודרים למרחב הפרטי שלנו. הם מעניקים תחושת הגנה ומצטרפים לאמצעי ביטחון נוספים סביב הבית. יחד עם זאת לשערים יש גם תפקיד אסתטי חשוב ביותר, ולכן קיימים בשוק סוגים רבים של שערים מעוצבים.

למעשה, שערים הם האלמנט הראשון בו נתקל כל אדם המבקר בביתכם וכן מה שרואים עוברי אורח החולפים ברחוב. לפיכך השער תורם רבות ליצירת הרושם הראשוני ולחוויית הביקור, ולכן קיימת משמעות רבה להיותו מעוצב באופן המשתלב עם הסגנון המועדף עליכם, עם האווירה בביתכם ועם במסרים שאתם מעוניינים להעביר.

סוגים שונים של שערים מעוצבים

בבואכם לבחור שערים ברזל, אלומיניום וחומרים נוספים תוכלו להתרשם ממגוון עשיר של שערים בעלי עיצוב אומנותי ייחודי וגימורים מעניינים, המעניקים לכניסה לבית את הכבוד הראוי לה. כך למשל, קיימים שערים המשלבים מספר אלמנטים וסוגי חומרים כמו למשל שערי ברזל ועץ, שערים שמתמזגים ביחד עם חזות הגדר, שערים בעלי עיצוב אומנותי יוצא דופן ומקורי, ועוד למעשה הנקודה המרכזית היא להתאים את עיצוב השער להעדפות שלכם, לצד האלמנט הפרקטי שהוא כמובן חשוב ביותר.

זאת אומרת שיש לבחור לא רק שער גבוה או נמוך, ידני או חשמל, עם מצלמה ואינטרקום או בלעדיהם, אלא גם שער בעיצוב יותר סולידי ומאופק, שער בקווים מודרניים ישרים, שערים בעיצוב אומנותי יוצא דופן, שערים יותר מפותלים ואוריינטלים וכדומה. כמובן שגם להגדרת התקציב שלכם תהיה השפעה רבה על בחירת השער שכן ככל שמדובר בשער יותר מיוחד עם יותר עבודות אומנותיות, כך עולה ההשקעה בהתאם.

בתוך כך, כאשר תפתחו מגזינים של עיצוב או תיכנסו לאתרים של חברות המייצרות ומשווקות שערים ברזל, אלומיניום ועץ, כדאי לזכור שישנה גם אפשרות להזמין שערים בהתאמה אישית מלאה. כאשר מדברים על התאמה אישית מתכוונים גם לסוג מנגנון הנעילה והפתיחה של השער, גם לגובה ולגודל הפתח שלו, גם לחומרים וגם לעיצוב. כך לדוגמה, אם יש לכם בית במראה כפרי או בית עם גינה תוכלו לבחור בשער כפרי בעל מראה מסיבי ומחוספס, ואם אתם מעוניינים לשדר יוקרה והצלחה תוכלו לבחור בשערים יוקרתיים עם גימורים ייחודיים. אם יש לכם בית בסגנון מודרני ייתכן שתעדיפו שער בקווים ישרים ונקיים, וניתן גם לבחור שערים המשלבים אלמנטים וצורות כמו שם המשפחה, שערים עם אלמנטים מהמסורת היהודית ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here