קרדיט: Pixabay

משתלה כפר סבא כמו משתלת תגל הארץ שבבעלות תומר אהרוניאן מפורסמים בעיקר בזכות הצמחים האיכותיים שלהם והשירות המעולה שהתפרסם בכל אזור השרון. אם אתם מחפשים דרך להכניס טבע ירוק ובריא לתוך הבית או לעצב את הגינה שלכם, המשתלה תדע לתת לכך מענה הולם וטוב. יש לכם גינה ואתם חושבים שהיא טיפה מוזנחת? רוצים לקשט את הסלון בעצי נוי או צמחי תבלין? במשתלה תוכלו למצוא מגוון מוצרים איכותיים מצמחים לגינה או למרפסת ועד ציוד נלווה כמו כלי עבודה, ציוד להשקיה ועוד.

כולנו אוהבים צמחים אך לא תמיד חושבים איך הם יוכלו להשתלב בביתנו. אף על פי כן סיור בתחום שטח המשתלה יתנו לכם רעיונות מעולים ויצירתיים שתוכלו להכניס הביתה בברכה. מתוך השירותים הרבים שמשתלת תגל הארץ מציעה, שהיא משתלה כפר סבא, ניתן לקבל גם את הדברים הבאים –

  • עיצוב פנים נוסח טבע – רוצים להכניס ירוק טבעי לחדרי הבית? קיימים מאות סוגים של צמחים בכל הגדלים ומכל המינים. רק תבואו ותבחרו מה שמוצא חן בעיניכם.
  • רוצים לסדר לכם דשא במרפסת? קיימים פתרונות מלאכותיים של דשא סינטטי איכותי וחזק שאינו מצריך טיפול כמו דשא אמיתי. התוצאה – דשא שנראה בדיוק כמו המקור רק בלי טרחות מייגעות.
  • עצי פרי – מה יותר טוב מאשר ליהנות מכל היתרונות שהטבע יכול לספק לנו. גם יופי טבעי שמהדר את הגינה, גם צל בשפע וגם פירות טובים ובריאים שיניבו בעונה הנכונה. עצי פרי היא בחירה חכמה וטובה שישראלים רבים בוחרים בה.
  • מגוון מוצרים נוספים לטיפוח הגינה – תוכלו למצוא אדניות וכדים מחומרים טבעיים או מלאכותיים, חיפויי קרקע לתיחום הגינה שלכם, תערובות ושקיות זרעים לשתילה, ציוד השקיה ועוד.

המשתלה שלכם בלב השרון הירוק

האפשרויות הן בלתי מוגבלות והבית שלכם יכול להראות כאילו הוא נלקח מהאגדות. הטבע מחכה לכם. היכנסו למשתלת תגל הארץ והתייעצו עם צוות המומחים שבמקום. הם יעניקו לכם הסבר והדרכה לגבי צמחים שיכולים לתת לכם יתרונות עיצוב בבית באופן שהכי יתאים לכם. הצטרפו עוד היום לעשרות אלפי לקוחות מרוצים שנהנו מסל השירותים המרהיב של המשתלה ולא תצטערו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here