חדרי שינה לילדים בגיל ההתבגרות
מקור FREEPIK

מה ההבדל בין חדרי שינה מסוגים ובעיצובים שונים? איך מעצבים חדר לילדים?

עיצוב נכון של חדר יכול להשפיע בצורה דרמטית על איכות החיים. כאשר החדר מעוצב בהתאם לצרכים של מי שעומד להשתמש בו, המשמעות היא ניצול אופטימאלי של המקום. בהיבט הרגשי, זה גם אומר חדר שנעים יותר לשהות בו. כאשר נעים להישאר בחדר, איכות החיים משתפרת ויחד איתה גם תחושת הביטחון והאינטימיות.

הבעיה היא שיש הבדל בין עיצוב של חדרים שונים בבית. מטבע הדברים, חדר שמיועד להורים או למבוגרים לא יעוצב כמו חדר לילדים. מבחינה פונקציונאלית, ההבדל הוא בין סוגי הרהיטים. מבחינה דקורטיבית, ההבדל הוא בטעם האישי של ילדים ובני נוער לעומת הורים ומבוגרים. לכן, הדרך הנכונה לעצב חדרים כאלה היא להתאים אותם לקהל היעד.

מאפיינים של חדרי שינה לילדים

חדרי שינה שמיועדים לילדים או בני נוער בגיל ההתבגרות צריך לעצב בצורה גמישה. מצד אחד, השאיפה היא שהחדר יתאים לילדים בגיל הנוכחי שלהם. בשביל להשיג את המטרה הזו, בוחרים רהיטים שיכולים לעודד ילדים להכין שיעורי בית או לבלות עם חברים. מצד שני, ילדים גדלים מהר והצרכים שיש להם בבית ספר יסודי לא זהה לצרכים שלהם בתיכון.

גמישות ומודולאריות משדרגים חדרים שמיועדים עבור ילדים ובני נוער. אם מעצבים את החדר בהתאם למה שהילד אוהב וצריך, זה אומר שיהיה לו נעים יותר להישאר בו. חוץ מזה, אפשר מלכתחילה לבחור רהיטים שמתאימים עבור חדרים כאלה.

טיפים לעיצוב חדרים של בני נוער

בני נוער בגיל ההתבגרות דורשים התייחסות ספציפית בנוגע לעיצוב החדר האישי שלהם. בשביל לעצב חדר כזה, חשוב לדאוג לשילוב כמה שיותר נוח בין פונקציונאליות ואסתטיקה. כמו כן, החדשות הטובות הן שילדים בגיל ההתבגרות כבר יכולים להגיד איך הם רוצים שהחדר ייראה.

לשם השוואה, עיצוב של חדר לילד צעיר יותר יהיה מבוסס על הטעם האישי של ההורים בלבד. כמובן שגם פה צריך להיות ערניים לצרכים ולדרישות שמגיעים מהילד, אבל ההורים הם אלו שמקבלים את ההחלטה הסופית. מנגד, בחדרים של בני נוער וילדים אפשר וכדאי לערב אותם בתהליך קבלת ההחלטות.

השראה לעיצוב חדרי שינה

מבחינה פרקטית, הכי קל לבחור רהיטים ולעצב חדרים אחרי שמקבלים השראה. אם מקבלים השראה מחדרים שדומים במאפיינים שלהם לאלו שאותם רוצים לעצב, השמיים הם הגבול.

את ההשראה לעיצוב החדר כדאי לקבל מחברה שמתמחה בעיצוב רהיטים איכותיים. כמו כן, ניתן בשלב העיצוב להשוות בין רהיטים לפי מחיר ולתת עדיפות לקטלוג שיש בו מבצעים והטבות.

חדרי שינה איכותיים מבית המומחים של עץ מי

עץ מי מתמחה ברהיטי איכות – ובחדרי שינה באופן ספציפי. במסגרת ההתמחות הזו בריהוט, עץ מי משווקת ארונות הזזה, ספריות קודש וכמובן מזנונים. כמו כן, בקטלוג החברה מגוון חדרי שינה בעד 50% הנחה עם מבצעים משתלמים מאוד!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here