קרדיט: thenisha

אם עברתם לבית חדש או שמא הנכם מתכננים להעביר את ילדכם/ ילדתכן לחדר פרטי משלו, לבטח אתם מתלבטים בשאלה כיצד יש לעצב את חדר הילדים. אם כך הכתבה הבאה במיוחד בשבילכם. 

עיצוב חדר ילדים יכול להיות בעבור רבים משימה די מאתגרת. מצד אחד יש צורך בעיצוב התואם את הילד, תחביביו וגילו, ומצד שני ריבוי האלמנטים הצבעוניים המאפיינים את עולם הילדים עלול להוביל לעיצוב "מבולגן ו"לא רגוע", וכמובן אנו לא מעוניינים לעצב חדר ילדים אשר משדר לילד חוסר שקט ושלווה. לכן הכנו במיוחד בשבילכם בכתבה זאת מדריך קצרצר לעיצוב חדר ילדים בסטייל:

בחרו קונספט אחיד בעבור חדר הילד- ראשית טרם תתחילו במלאכת עיצוב חדר השינה בעבור ילדכם עליכם לבחור קונספט עיצובי. חשבו מהם התחביבים של ילדכם? מהם הדמויות האהובות עליו? לאיזה קישוטים ואלמנטים הוא יתחבר יותר ולאילו פחות? כך תבחרו בקישוטים לחדרי ילדים, תמונות לחדרי ילדים, מדבקות, מצעים ועוד, אשר תואמים את הקונספט העיצוב. למשל חדר בסגנון נסיכות, חדר בסגנון חיות, וכדומה. 

תכננו מראש את גווני הצבעים בחדר הילד- לאחר בחירת הקונספט העיצובי על מנת לא ליצור עומס של אלמנטים, צבעים ואובייקטים (אשר עלולים ליצור מראה לא רגוע) מומלץ לבחור מראש את צבעי החדר. למשל כחול ואפור, או סגול ככה, סגול בהיר ואפור, וכדומה. ככלל מומלץ ורצוי לא לבחור בצבעים בוהקים ועזים מידי על מנת שחדר השנה יקבל מראה רך ועדין יותר. 

עצבו קיר כוח בחדר הילד- הדרך הקלה לעצב חדר ילדים מבלי ליצור תחושת עומס היא באמצעות עיצוב קיר כוח. למה הכוונה? בחרו קיר אחד דומיננטי בחדר הילד אותו תעצבו באופן מיוחד ובולט השונה ונבדל משאר קירות החדר. ניתן לצבוע את קיר זה, להוסיף מדבקות קיר תלת מימד, מדפים דקורטיביים, תמונות וכדומה. 

הוסיפו טקסטיל נוי לחדר הילד- על מנת להעניק רוך וחמימות תמיד מומלץ להוסיף טקסטיל נוי לחדר הילד. למשל וילונות, שטיחים, כריות ובובות פרווה. 

מעוניינים לעצב את חדר השינה של ילדכם בקלות ובסטייל?

נישה קונספט בע"מ, הינה חנות אינטרנטית עבור עיצוב חללי פנים בעזרת תמונות דקורטיביות, מדבקות אריחים מיוחדות, מדבקות קיר מעוצבות ולא שגרתיות ועוד. לפרטים ומידע נוסף ניתן להיכנס לאתר https://thenisha.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here