קרדיט Canva

המשפט הידוע: 'אחרי החגים', הוא לא משהו שרק אתם משתמשים בו, אלא כמעט כל בני האדם מוצאים אינספור תירוצים למה לא להגשים את החלומות שלהם כבר ברגע זה. התפקיד שלנו, 'אלדד יזמות ובניה בע"מ', זה להצליח לפשט את סדר הפעולות הנדרש כדי להקים אצלכם מרפסת בבית הפרטי או בבניין וכדי להפוך את החיים שלכם הרבה יותר טובים. במאמר הבא נדבר בהרחבה על כל מה שאתם צריכים לדעת, החל מתהליך הוצאת היתר בניה עבור מרפסת וכלה בעיצוב המרפסת על פי טעמכם .

למה כדאי לצאת לדרך

לפני הכל, בואו ניזכר בסיבות הטובות שיש לנו לבחור להתקין מרפסת בבית הפרטי שלנו. התשובה המתבקשת היא כמובן, העובדה שרבים מאיתנו מבלים עוד ועוד שעות בתוך חללים סגורים מול מסכי המחשב ומסכי הטלוויזיה. אנחנו ממעיטים לצאת החוצה ולדבר הזה יש השפעה ישירה על הבריאות שלנו, על תוכלת החיים שלנו על האופן בו אנחנו מרגישים בכל יום שחולף. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע כדאי לצאת לדרך, התשובה בעיננו ברורה כשמש. כדאי לצאת לדרך משום שעל ידי התקנה של מרפסת שמש מעוצבת, אתם ברגע אחד משפרים משמעותית את איכות החיים שלכם. לא רק שיהיה לכם מקום נוסף לשבת בו עם המשפחה והילדים, אלא, תזכו ליהנות מאוויר טוב, עציצים מלאים בירוק ותחושה הרבה יותר טובה בכל יום שעובר.

לעזור לכם כבר בצעדים הראשונים

תהליך העבודה שלנו מתחלק לשלושה צעדים מרכזיים:

  1. בשלב הראשון אנחנו עוברים על הלקוח על הדרישות שלו והצרכים שלו: אנחנו כמובן מקפידים לתת את כל המידע המקצועי הדרוש, לשאול את השאלות החשובות ולהציע הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד.
  2. בשלב השני, אנחנו יוצאים לקבל היתר בניה: כל התקנה של מרפסת, על פי חוק, מחייבת אותנו לקבל היתר בניה מסודר. מדובר על תהליך לא מורכב אבל כן כזה הדורש ידע. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן.
  3. שלוש, יוצאים לדרך ומתחילים בתהליך ההתקנה: למעשה, אתם כמעט ולא צריכים לעבוד. אתם צריכים לשתף אותנו בחלומות שלכם ואנחנו כבר נגשים אותם בעצמנו.

בסוף, תוכלו להוסיף עציצים, פינות ישיבה ועוד, כל מה שצריך כדי שהמרפסת תהפוך למקום האהוב עליכם בבית.

נשמח לענות לשאלות שלכם

כדי שנוכל להתחיל לעבוד, אנחנו צריכים אתכם. נשמח לענות לשאלות ולשתף במידע מקצועי במידת הצורך. ממתינים לכם ממש עכשיו כדי שנוכל לצאת לדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here