קרדיט canva

כאשר אתם נמצאים פני שיפוץ מסיבי בבית או בעסק, אין משהו חשוב יותר מלמצוא קבלן שיפוצים, אשר יבצע לכם את העבודה באופן מקצועי ומדויק. לכן ישנם מספר קריטריונים להם חשוב לשים לב בעת בחירת קבלן שיפוצים מומלץ:

  • חוות דעת אותנטיות – ככל שנשמע חוות דעת מקיפות יותר על קבלן השיפוצים המועמד לסייע לנו בשיפוץ, כך נוכל לבסס את החלטתנו על מידע רב ככל האפשר. לכן, עלינו לוודא כי חוות הדעת המגיעות אלינו יהיו מדויקות ומקיפות.
  • כחלק מתהליך הבחירה מומלץ לבחון את הפרויקטים הקודמים של הקבלן אשר הושלמו לפני זמן לא מבוטל. ישנם גם לקוחות הבוחרים לבקר את הקבלן בזמן שהוא עובד בשטח. זה יתרון מכיוון שהקבלן הוא מנהל עבודה וזו הזדמנות טובה להתבונן כיצד הוא מפקח על בעלי המקצוע בפועל. עם זאת, איכות השיפוץ יכולה להימדד גם לאורך זמן. במיוחד אם מדובר בשיפורי תשתית משמעותיים כמו ביוב, בידוד ועבודות חשמל. לכן, מומלץ לבקר בבתים משופצים לאחר שחלפו מספר שנים כדי לבחון את עמידות התוצאות.
  • ניסיון – אחד מקריטריוני הבחירה הבולטים הוא הניסיון וההסמכה של הקבלן. האם הקבלן עובד לפחות עשר שנים? אילו סוגי סמכויות יש לו? האם יש לו כישורים נוספים שיכולים לעזור? MASTER DESIGN עובדים בתחום בשיפוצים מזה 28 שנים, בעלי כל כלי העבודה החדישים והטובים ביותר וכמובן מתחייבים לעבודה המקצועית ביותר עם אנשי המקצוע המומלצים ביותר בתחום.

בעת בחירת קבלן גם המחיר קובע

בבחירת קבלן חיוני לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר מקבלנים שונים אשר מתמחים בסוג העבודה לה אתם זקוקים, למשל, תקרות גבס מיוחדות. על הקבלן לבקר באתר ולבחון את השינויים הרצויים. המחירים משתנים במידה ניכרת בהתאם למיקום הדירה בארץ, אופי העבודה וגורמים נוספים. זו הסיבה שאף קבלן מכובד לא יספק הצעת מחיר בטלפון. מומלץ מאוד לבסס את הצעות המחיר שלכם על כתב כמויות של עבודות השיפוץ שאתם מתכוונים לבצע, כדי שיהיה לכם בסיס עקבי להשוואה ותוכלו לראות כיצד כל קבלן מתמחר כל היבט של העבודה.

תסמכו על תחושת הבטן שלכם

כדאי לבחור קבלן שאתם מנהלים איתו שיחה הגונה, שמבין מה אתם רוצים להשיג בעת שיפוץ משרדים או דירות, גם אם זה קצת יותר יקר! תמיד כדאי להזמין איש מקצוע בעל מוניטין שמגיע עם המלצות ושאתם מרגישים איתו בנוח. אם אתם מעוניינים בשיפוץ גדול ומשמעותי בבית או במשרד, צרו קשר עם MASTER DESIGN ותקבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם בעלי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר בתחום השיפוצים!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here