פתרונות חכמים ומתקדמים  לגינה פרטית וחלל החוץ שיקלו על חייכם
קרדיט: Freepik

החדשנות טכנולוגית הביאה איתה מגוון פתרונות וכלים טכנולוגיים מתקדמים שמטרתם לסייע לאדם בביצוע משימות שונות בחיי היום יום, במטרה להקל על חייהם. בכתבה זו נדון על הפתרונות הטכנולוגיים והחכמים לייעול והקלה על חיי היום יום בכל הנוגע לחלל חוץ הבית.

אנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם. כחלק מההתפתחות הטכנולוגית, נוצרו ופותחו מגוון מכשירים חשמליים חכמים אשר מטרתם להקל על חיי היום יום בבתים ודירות פרטיות. למשל שואבי אבק רובוטיים, ווילונות ותריסים חשמליים, מכונות קפה חכמות ועוד. כך גם בכל הנוגע לשיפור איכות החיים בעבור התנהלות קלה ונוחה בחללי החוץ הבית. הכנו למענכם  מספר דוגמאות של כלים טכנולוגיים חכמים אשר יסיעו ויקלו על חייכם בכל הנוגע לחלל חוץ הבית:

 

שער חשמלי לבית- שער חשמלי לבית פרטי הינו פתרון טכנולוגי חכם אשר מאפשר פתיחה וסגירה של שער הכניסה לשטח הבית הפרטי באמצעות שימוש בטלפון הסלולרי. לפתרון טכנולוגי זה שני יתרונות בולטים, ראשית פתיחת שער הבית הינה קלה ומהירה ואין כלל צורך לצאת מרכב הנסיעה. שנית פתרון זה משמש אמצעי בטחון יעיל, שמא רק מורשים יצליחו בפתיחת השער החשמלי.

סוככים חשמליים- סוכך חשמלי זהו סוכך לחלל החוץ (מעין פרגולת אלומיניום חשמלית) אשר נפתח ונסגרת בלחיצת כפתור פשוטה. כך ניתן לשלוט בכמות השמש והצל בחלל החוץ ולאפשר הגנה במידת הצורך מפני גשמים.

מערכות השקיה אוטומטיות- מערכות השקיה אוטומטיות אלו הן מערכות אשר מוגדרות מראש להפעלה אוטומטית בשעה מסוימת ביום (לפי הגדרתו של המשתמש במערכות), כך  ניתן להשקות צמחי גינה בקלות ויעילות, ובאופן אוטומטי ללא כל צורך במאמץ.

חניה פרטית וחכמה- מחסום חשמלי לחניה פרטית מאפשר כניסה לחנייה הפרטית רק בעבור בעלי החניה הפרטית. גם כאן כמו בשער החשמלי, המחסום נפתח באמצעות שימוש בטלפון הסלולרי ללא כל צורך ביציאה מהרכב.

 

מעוניינים לשדרג את חלל החוץ בביתכם באמצעות כליים חשמליים מתקדמים?

חברת ס.א.ל שערים, הינה חברה מקצועית וותיקה בעלת ניסיון אשר מייצרת ומתקינה שערים חשמליים חכמים לחלל החוץ אשר נפתחים באמצעות הפעלה מהטלפנים הניידים. בנוסף החברה מבצעת גם שירותי  שכפול שלטים לשערים חשמליים שונים. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם המספר 054-6022221 .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here