פינת ישיבה למרפסת - אין סיבה שלא תרגישו בסלון
קרדיט גרין ריהוט גן

פינות ישיבה יוקרתיות למרפסת היו בעבר משהו שרואים רק במגזינים וקטלוגים. 

אבל היום הן מציעות פינוק, יוקרה, עיצוב וסטייל לכל מי שרוצה להנות מישיבה בפינת גן העדן שלו במרפסת ולמצות באופן אופטימלי את הפוטנציאל של מרחב הבילוי המשפחתי – מחוץ לבית.

אבל אילו חידושים יש בתחום בשנים האחרונות שלא ראינו בעבר והאם באמת אפשר להרגיש במרפסת לפחות כמו בסלון?

בחירת ריהוט למרפסת – איך אתם אוהבים להתפנק?

מרפסת אידיאלית – כמו גם חצר וגינה בעיצוב הנכון – היא מרחב פתוח, שהוא חלק בלתי נפרד מהבית. 

לכן כיום מקובל לעצב את מרחב המרפסת והגינה בהמשך טבעי לסגנון העיצוב של הבית, כדי ליצור הרמוניה עיצובית וכדי להקפיד על סביבה נעימה ומעוצבת גם בחוץ – לפחות באותה רמה כמו בתוך הבית.

כל זה מתאפשר הודות למגוון טכנולוגיות חדשניות לעיצוב וייצור ריהוט למרפסת ולמרחבים חיצוניים, מחומרי גלם עמידים וחזקים מאוד, שגם מאפשרים עיצוב יוקרתי ויצירת מערכות ישיבה מסוגים שונים.

חומרי גלם כמו אלומיניום משמשים ליצירת בסיס ושלד של ספות, כורסאות וגם ספות פינתיות, בשילוב בדים עמידים המשמשים ליצירת ריפודים מפנקים וצבעוניים.

אם אתם מעדיפים דווקא ריהוט למרפסת מחומרי גלם כמו במבוק, עץ וראטן – אתם יכולים למצוא שפע של אפשרויות עיצוב מחומרי גלם עמידים כמו ריהוט דמוי ראטן, אבל גם מחומרי גלם טבעיים לגמרי, שעברו תהליכי עיבוד שונים ולכן הם מספקים ריהוט עמיד ואיתן לשנים ארוכות.

לכל המשפחה או לבד מול הנוף – פינות ישיבה לכל מצב

מגוון האפשרויות מספק אופציות מרהיבות כמו ספה פינתית ענקית עם שולחן קפה תואם, מערכת ישיבה של ספת שלושה מושבים עם כורסה או שתיים וגם פינות ישיבה אינטימיות בעיצוב מפנק במיוחד, של שתי כורסאות עם שולחן קטן.

אפשר למצוא פינות ישיבה מעץ בשילוב אלומיניום, או ראטן, פינות ישיבה בשילוב חבלים או במבוק, בטווח רחב מאוד של מחירים בסגנון פשוט וכפרי ועד סגנון אורבני יוקרתי.

סוגי פינות ישיבה למרפסת – לא מה שחשבתם

אז אולי מערכת ישיבה למרפסת, כולל ספות וכורסאות מפנקות זה לא דבר חדש, אבל חומרי הגלם ומגוון העיצובים בהחלט מספקים משב רוח מרענן של אפשרויות בחירה.

עם זאת, מערכות ישיבה למרפסת זה כבר לא רק ספות וכורסאות מפנקות, אלא גם אפשרויות רבות אחרות של ישיבה מפנקת וייחודית במרפסת. הנה כמה דוגמאות שאתם פשוט חייבים להכיר:

קונכיות ומרבצים – מיטות עגולות יפייפיות, עם הצללה או בלי, עם מזרנים רכים וכריות צבעוניות. זה כל מה שצריך כדי להשלים את החוויה כשאתם יושבים במרפסת ומתפנקים, עם תצפית לנוף שאתם אוהבים.

ערסלים ונדנדות – "קן" יחיד או זוגי תלוי מהתקרה או על סטנד, עשוי חבלים או במבוק, מספק חוויה מושלמת של פינוק והנאה במרחב המרפסת. אפשר להתכרבל בתוכו עם ספר, או לשבת עם כוס יין ולנשום את האוויר הפתוח. גם ספסל ישיבה מתנדנד עושה עבודה מצוינת ומספק חווית הנאה צרופה בבית עם או בלי ילדים קטנים.

ספסלים – ספסלי קש מעוצבים, או ספסלי עץ יפהפיים בסגנון וינטג' מזמין, לצד ספסלים מרופדים בעיצוב מודרני ייחודי, שעושים חשק לשבת לנוח, או לשכב ולהסתכל על השמיים.

מיטות שיזוף – בחירה נועזת למרפסות גדולות, עם המון מקום לשכב להשתזף בשמש. כי לא חייבים בריכה כדי להרגיש שאתם בחופשה!

תרשו לנו לסכם ולאמר, שפינות ישיבה למרפסת זה עולם של אפשרויות מפנקות ויפות במיוחד, שממש בא לנו לאמץ ולקחת הביתה. אבל כל אחד והטעם האישי שלו. אז איזה מזל שיש כל כך הרבה אפשרויות!

מוכנים להתחיל להתרווח? גרין ריהוט גן מספקים מגוון יוקרתי ואסתטי במיוחד של פינות ישיבה, פינות אוכל ופתרונות ישיבה יצירתיים נוספים למרפסת ולגינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here