עיצוב חדרי ילדים ונוער

השילוב בין עיצוב הבית לבין ילדי הבית הוא מעניין. מצד אחד, מרבית הילדים אינם לוקחים חלק בהחלטות החשובות ובישיבות התכנון עם מעצבי הפנים. מצד שני, הילדים הינם דיירים בעלי זכויות שוות (ויש שיגידו זכויות יתר…) בבית, ורובם ידעו להגיד איזה עיצוב ירצו לחדרם, ואיזה לא.

אז כיצד יש לגשת לעיצוב חדרי הילדים? אני מאמינה שלא צריך להשקיע סכומי עתק בעיצוב חדרי ילדים לפני גיל ההתבגרות. צרכיהם וטעמם של ילדינו משתנים באופן מהיר, לעיתים מדי שנה, ולכן יש לחפש דווקא פתרונות פרקטיים ויעילים. לדוגמא:

  • השקיעו בארון גדול וגבוה (רצוי עד לתקרה), שיספק את צרכיו של הילד או הילדה שלכם לאורך זמן. עם ארון טוב שנבנה ע"י נגר מיומן, תוכלו לשנות את גבהי המדפים את סידורי תליית הבגדים ואולי אף יישאר לכם מקום לאחסון נוסף.
  • אל תשקיעו הון בעיצוב החדר. כיום ניתן להשיג טפטים נהדרים ולא יקרים שניתן להדביק ולהסיר בקלות. ניתן גם להסתפק בצביעה של קירות החדר ולהעניק טאץ' אישי שמשקף את אופיים של ילדיכם.
  • חכו לגיל ההתבגרות לפני שאתם משקיעים במיטה סופר יקרה. עד אז, ניתן להסתפק במיטות איכותיות של איקאה וחברות אחרות.
  • בנוגע לשולחן הכתיבה: הילדים שלכם זקוקים לפתרון פרקטי ונוח בעיקרו, עם דגש מופחת על המרכיב העיצובי. קיימים שולחנות נהדרים במחירים סבירים – ולא קשה למצוא אותם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here