קרידט: CANVA

מנוף להרמת רהיטים מסייע רבות לשינוע ריהוט מסוגים שונים. נעזרים בו אנשים פרטיים,  חברות הובלה, עסקים אחרים, מוסדות ציבור ועוד. מפעיל המנוף מוסמך לעבודתו ונוקט באמצעי בטיחות רבים. השימוש בו מקצר משמעותית או משך העבודה ומייעל אותה רבות. חברת מנופי אליהו עוסקת בתחום ומספקת סוגים שונים של מנופים למטרות שונות.

מנוף להרמת רהיטים – מהמשאית אל הדירה

מנוף להרמת רהיטים מעלה את הרהיטים השונים ישירות אל חלון הבית או המרפסת. לרהיטים כבדים וגדולים שאינם עוברים דרך פתח הדלת וקשה להעלותם או להוריד אותם בדרך הרגילה, השינוע שלהם באמצעות מנוף מקלה מאוד ולעיתים גם הכרחית. העברת ריהוט גדול בדרך זו תמנע פגיעה גם בחדרי מדרגות צפופים, במסדרונות צרים וכדומה. גם בבניינים עם מעלית, רהיטים רבים אינם נכנסים למעליות ויש צורך לפרקם. בעת העלאתם באמצעות המנוף יינקטו אמצעי זהירות רבים. כל רהיט יונח בצורה יציבה על משטח ההרמה וייקשר היטב למניעת תזוזתו. השטח סביב המנוף יגודר ויסומן למניעת מעבר אנשים מתחתיו. העובדים ישתמשו בציוד מגן נדרש. החיסכון בעובדים ובשעות עבודה כאן ניכר.

מנופים שמגיעים לכל מקום

כדי שיהיה ניתן להעלות חפצים כבדים ותכולת דירה גם באזורים צפופים ופחות נוחים, מנוף להרמת רהיטים יהיה משונע על משאיות קלות וטנדרים בעלי יכולת תמרון גבוהה . כך השירות יהיה יעיל גם באזורים אורבניים צפופים בהם ישנם מכשולים כמו חוטי חשמל, שבילים צרים, חניות וכו'.. את המנופים מניחים בסביבה תחת חלון גדול דרכו יהיה ניתן להוציא/ להכניס תכולה או באזור העבודה אם זהו אתר בניה. על צוות העבודה יפקח מנהל עבודה אשר יהיה בקשר עם הלקוח וישגיח היטב ביצוע על עבודה.

חברת מנופי אליהו היא חברה ותיקה בתחום. ברשותה סוגים שונים של מנופים וצוות עבודה גדול כך שניתן להזמין מנוף גם בהתראה קצרה. אם אתם לא בטוחים מהו סוג המנוף המתאים, החברה זמינה גם בווטסאפ ובאמצעות שליחת תמונה ומעט מידע תתאים עבורכם את סוג המנוף. המנופים נבדלים זה מזה במשקל המקסימלי אותו הם יכולים לשאת והגובה אליו הם יכולים להגיע. ברשות החברה מנופים שמגיעים גם עד קומה 9. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here