מכולות קירור
מכולות קירור

תרופות ומוצרי מזון מתכלים רצוי לשמור במקום קריר ויבש עד שהם מגיעים ליעדם הסופי. מכולות קירור שימושיות מאוד עבור חברות הובלה. מכולות אלו נקראות מכולות ריפר. מובן מאליו שמכולת ריפר היא התחייבות כספית משמעותית, לכן ישנם מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם מקבלים החלטה סופית לגבי רכישתה. את המכולות הטובות ביותר, אשר עומדות בכל התקנים הדרושים, תוכלו לרכוש אצל חברת קירור ארווין, המובילה ביותר בתחומה.

מכולות קירור
קרדיט – ארווין מערכות קירור בע"מ

איך בנויות מכולות קירור?

למכולות הקירור יש מתקן ששומר על זרימת האוויר בתוך המכולה באופן קבוע וגם שולט בטמפרטורה. על ידי שמירה על איזון לחות וטמפרטורה מיטביים, המערכת מבטיחה כי כל המוצרים יועברו בצורה המתאימה ביותר ויסופקו כנדרש. ניתן לכוונן את המנגנון של המערכת בתוך היחידה כך שהיא תעמוד בדרישות הספציפיות של המוצרים הנמצאים במכולה. המפתח למשלוח יעיל הוא הכנה קפדנית, ניטור מתמיד ושמירה על סביבה אידיאלית. המשמעות היא שבחירת מכולות לקירור בשיטה הנכונה להעברת מוצרים חשובה מאוד. כאשר עושים זאת, יש לקחת בחשבון את המערכות השונות שיכולות להיות מותקנות במכולות ואת מידות המכולה.

איך לבחור את המכולה המתאימה?

תעשיות רבות מסתמכות על קונטיינר קירור והקפאה עבור מגוון מוצרים. חשוב לבחור מכולת קירור בהתאם לדרישות שלכם. האם המכולה נדרשת לצורך הובלה, או שהיא צריכה להישאר במקום אחד? מה גודל המכולה וכמה זמן תצטרכו להשתמש בה?

אתם לא יכולים להחזיק מזון בקירור ללא מדי טמפרטורה שמראים לכם בדיוק עד כמה התכולה קרה או חמה. צרכי הטמפרטורה של המזון במכולה מכתיבים את הטמפרטורה המקסימלית המותרת. לדוגמה, למוצרי חלב ולמוצרי בשר יש דרישות טמפרטורה ברורות. אם אתם רוצים שהמוצרים שלכם יגיעו ליעדם ללא פגם.

מדי שנה, יש לערוך בדיקות קפדניות למכולות הקירור כדי לוודא שהן יכולות לעמוד בפני פגעי מזג האוויר ומתאימות לאחסון או להובלה של מצרכים מתכלים הדורשים קירור או הקפאה. כאשר פריטים מתכלים כמו חלב נשארים בחוץ בחום למשך 30 דקות מבלי קירור ראוי, הם מתחילים להתקלקל. מזונות אלו עלולים להזיק לצרכנים ולגרום לספקים להפסיד אלפי שקלים בסחורה מתכלה. כדי להימנע מהפסדים, חשוב לעבוד רק עם חברת מנוסה כמו חברת קירור ארווין. לפרטים נוספים ושירותים זמינים של החברה היכנסו לאתר https://e-refrigeration.co.il/.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here