קרדיט: sdsd.co.il

אנחנו חיים בזמנים מודרניים ולכן למרות האהבה לנוסטלגיה, שהיא כל כך מודגשת בישראל, אנחנו עדיין מעדיפים לרוב עיצוב פנים בתל אביב שהוא עכשווי. עיצוב כזה לוקח בחשבון גם את האבזור החשמלי הנוח שאנחנו מוקפים בו ולכן קשה לוותר עליו, הרי הנוחות מחייבת. בשביל אבזור כזה וההזדמנות לעצב בית חכם שפניו לעתיד אנחנו צריכים לעשות זאת בצורה מתונה, כי אנחנו לא רוצים בדרך כלל לחיות בבית שנראה כמו חללית עתידנית וקרה מדי. בכל זאת, אנחנו חיים בהווה מתקדם אבל ביתי וחמים למדי. כך שהאתגר של עיצוב בית פרטי בתקופה כזאת הוא בדרך כלל להכניס חמימות גם בבית שבו לא רוצים להכביר בפרטים קטנים שמעמיסים גודש מיותר, ולכן גם צריך לבחור אותם כך שהנוכחות שלהם לא תעיק אלא תתרום לביתיות. זאת בדיוק ההתמחות של שירן דדיה, מעצבת מנוסה שמתמחה בעיצוב בתים פרטיים שיש בהם הרבה יוקרה וקדמה.

חשוב לעצב בית שהוא מעון

היתרון הגדול ביותר של עיצוב בית פרטי בסגנון מודרני הוא השימוש בחומרים מגוונים יותר שנותנים יותר אפשרויות. היצירתיות והגמישות בהתאמת כל אלמנט בבית כזה למה שבני הבית מחפשים ורוצים יכולים להביא את העיצוב להישגים יוצאי דופן. זה לא מקרי שבתים פרטיים בסגנון מודרני הופכים להיות אחר כך בתים לדוגמה במגזינים שונים. יש בהם אתגר לשלב חומרים עדכניים ועכשוויים עם פונקציות מסורתיות ומבלי להיראות כאילו מנסים להמציא את הגלגל. למרות הפיתוי, לא מדובר בבתים שהם גלריה של חפצי נוי ורהיטים פיסוליים לא פונקציונליים. החוכמה היא לקחת את הקווים הנקיים של המודרנה ולעשות מהם גרסה שמתאימה למשפחה שרוצה לחיות כאן ועכשיו, מה שמבטיח עיצוב ברמה גבוהה מאוד.

מה כולל עיצוב מודרני?

עיצוב מודרני הוא כזה שנותן מקום מספיק לכל דייר בבית ולא מגבב חפצים או פריטי נוי רק משום שזה "בית". במיוחד בבית פרטי שיש בו מקום רב לכל דבר, צריך לזכור את האיזון החשוב שבין מרחב לבין מה שמניחים בו. היום אפשר לראות עיצוב פנים מודרני מאוורר יותר, לא צפוף ולא עמוס לעין, אבל כזה שמנצל כל סנטימטר גם בחללים גדולים על מנת לקשור ביניהם וליצור תחושה נעימה של זרימה ביתית. הכיוון של שירן דדיה הוא להעניק לבית המודרני את האיכות של בית משפחה תוך שימוש בסגנון עכשווי ועל זמני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here