קרדיט FREEPIK

שלוש המצאות נכנסו ונשארו חלק בלתי נפרד מחיינו- הגלגל, המזגן והכורסה. כן שמעתם נכון אותה הכורסא שמעניקה לנו פינוק ורוגע, מיקום נוח ומדויק בכל הנוגע למענה על צרכינו בעת בה עושים פעולות כמו קריאת עיתון, צפייה בחדשות או לחילופין בכל דבר אחר בטלוויזיה. כורסאות מעוצבות אינן עוד סתם כאחד הרהיטים שיושבים ותופסים מקום בבית, מדובר בריהוט המשרה אווירה ומוסיף להוואי של הבית מה שמעניק חן ועניין לכל חלל הבית שלנו. אפשר להציבן לא רק במקומות ספציפיים כמו הסלון שלנו, אלא אפשר להיות יותר יצירתיים ולהשתמש בה במקומות פחות צפויים כמו חדר השינה או המרפסת שלנו, ולא תאמינו כמה שזה מוסיף לנראות של הבית. במידה ואתם עדיין לא יודעים איך לבחור את הכורסא האידיאלית עבורכם, ריכזנו כאן אצלנו מספר דגשים שיעשו את חייכם קלים בהרבה ברגע הבחירה בחנות.

איך בוחרים נכון כורסא מעוצבת?

אם שאלתם את עצמכם כיצד לבחור את הכורסא המעוצבת הרצויה והאולטימטיבית ביותר עבורכם, אז דעו לכם שלמעשה הבחירה היא לא בהכרח פשוטה, גם הכורסא שנראית לכם היפה ביותר עלולה לא להשתלב עם רהיטים ואלמנטים נוספים שיש לכם בחלל הבית. נוסף לנראה לעין גם הכורסא שמרגישה לכם הכי נוחה בחנות עלולה כעבור חודש להתגלות כמטרד גב נוראי ובזבוז כסף אחד גדול. לכן חשוב שיהיו לכם מספר כללי אצבע על מנת לבצע את הבחירה האידיאלית עבורכם וביניהם:

  • חשוב להבין מה הוא הריפוד הקיים
  • מה הוא מרחב הישיבה על גבי הכורסא שלנו (בס"מ)
  • האם מבנה הכורסא הוא צר או רחב והאם המשענת היא גבוהה או נמוכה
  • מה העומק של הכורסא
  • יש לוודא את מדיניות החזרת הכסף במידה ואנו מעוניינים להחזיר את הספה

כמובן שבמידה והכורסא שאנו מעוניינים בה עברה את מבחן הנוחות, היא תצטרך גם לעבור את מבחן המראה והתאמתה לעיצוב הבית שלנו. על הכורסא להתאים לחלל שבו נציב אותה, בין אם מדובר בצבע שבכורסא המעוצבת שלנו והאם הוא מתאים לשטיח או לטפט שיש לנו בבית ובין אם היא מעוצבת בסגנון כזה או אחר שמתאים לאופי הכללי של החלל הרלוונטי או לחילופין אם הכורסא שלנו עשויה מחומרים שמשתלבים עם אקססוריז ורהיטים הקיימים אצלנו בבית.

כורסאות מעוצבות – עלויות

המחיר של כורסאות נע בין כמה מאות שקלים ויכול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים ובמקרים מסוימים גם לכמה מאות אלפים, והוא תלוי במספר משתנים. לאיכות של הריפוד בספה יש השפעה מהותית על עלות הכורסא, אל תמהרו להתפתות לקנות כורסא במחירים זולים מכיוון שידוע שעל איכות משלמים. איכות ריפוד נמוכה של הכורסא שלנו וכמו כן גם חומרי גלם זולים הנם ברוב המקרים הבטחה להריסת הכורסא בפרק זמן מאוד קצר, כך שעדיף לנו להשקיע קצת יותר כסף באופן חד פעמי ולחסוך לנו בעתיד גם זמן וגם כסף. עוד השפעה שיש על מחיר הכורסאות המעוצבות הוא הפונקציה של העיסוי המובנה בתוך הכורסא עצמה מה שמעלה את מחיר הכורסא בצורה משמעותית. כורסא מעוצבת המכילה שזלונג (נפוץ יותר בכורסאות טלויזיה), בדרך כלל תהיה יקרה יותר מכורסא ללא שזלונג.

לסיכום, הדבר החשוב ביותר בבחירת  כורסאות מעוצבות הוא להחליט טרם ההגעה לחנות מה אנחנו רוצים שיהיה בכורסא שלנו ועל מה אנו מוכנים לוותר, דבר שיקל עלינו ברגע בחירת הכורסא המתאימה ביותר לנו ויבטיח כי אנו מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר עבורנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here