קרדיט: Depositphotos
כאשר שוקלים את תקציב ניהול ניקיון של הבית או העסק, לפעמים נראה כאילו הפוליש לרצפה הוא סתם הוצאה נוספת ומיותרת, שרוב בעלי הבתים ובעיקר העסקים יכולים להסתדר בלעדיה. אחרי הכול, ברגע שהרצפה נוקתה, זה בוודאי מספיק, לא? ובכן, לפי המומחים בחברת הניקיון המקצועית, ׳המבריקן׳, רצפות מלוטשות בצורה אטרקטיבית מיועדות לא רק לאולמות תצוגה מרהיבים.

להזמין חברה מקצועית

אז למה כדאי לכם להזמין חברה מקצועית לביצוע פוליש לרצפה בחיפה המותאם במיוחד להברקת הרצפות שלכם? הנה 3 סיבות מרכזיות:

  1. קל יותר לנקות רצפה מלוטשת

רצפה מלוטשת קלה יותר לניקוי מאשר רצפה מחוספסת כי היא עמידה יותר בפני כתמים ונזקים ודורשת רק ניגוב במטלית רטובה להסרת הלכלוך. כשהרצפה מלוטשת ואטומה לחלוטין, קשה יותר ללכלוכים לחדור לתוכה, כך שקטן הסיכוי למשטחים סדוקים או לחים. בנוסף, מכונות ליטוש רב תכליתיות כוללות פונקציות ליטוש שונות כולל: קרצוף, ייבוש ושאיבת אבק, כך שהן מאפשרות לצוות לסיים את העבודה באופן מושלם ובזמן קצר מאוד.

  1. פוליש לרצפה משפר את עמידות הריצוף

עבודה במכונת פוליש משוכללת מקנה עמידות רבה יותר לרצפה. מאחר שהפוליש אוטם את הרצפה לחלוטין, הוא מקשה מאוד על חדירת לכלוכים ולחות לרצפה. אטימות זו של הרצפה הופכת אותה לעמידה יותר לטווח הארוך.

  1. ניתן ללטש כל סוג של ריצוף, לדוגמה:
  • ליטוש רצפת אריחים

אם הרצפה שלכם מרוצפת באריחים קרמיים, באמצעות ליטוש והברקה תוכלו להחזיר לרצפה את הברק הטבעי שלה, וזו תיראה כמו חדשה.

  • ליטוש רצפת שיש

רצפות שיש הן אלגנטיות, יפות ועמידות למדי. עם זאת, הן יכולות להיות מוכתמות בקלות, מה שמצריך ניקוי, תחזוקה ופוליש באופן שוטף. חברה מקצועית תוכל ללטש את רצפת השיש שלכם במכונת פוליש מותאמת במיוחד לסוג זה של ריצוף.

  • ליטוש רצפת פרקט

אם יש לכם בבית ריצוף פרקט, רוב הסיכוי שהרצפה תתחיל לאבד מהברק שלה ותהפוך לעמומה יותר עם הזמן. אבל אל דאגה! באמצעות פוליש לרצפה, היא תוכל להיראות כמו חדשה. ליטוש קבוע של רצפת הפרקט מבטיח שהיא גם תחזיק מעמד זמן רב יותר ותמשיך להיראות יפה כמו בימיה הראשונים.

  • ליטוש רצפת עץ

כדי שרצפת העץ תישאר רעננה ויפה, עליה לעבור ליטוש אחרי פרק זמן מסוים, במיוחד אם מדובר בשטח מסחרי עם עומס תנועה כבד.

  • ליטוש רצפת בטון אדריכלי

רצפת בטון מלוטשת תומכת בחוזק ובחוסן הנדרשים לחללים מסחריים ותעשייתיים. איכות רצפת הבטון תלויה באיכות המלט ובאגרגטים שהוא מכיל. עם זאת, ליטוש הרצפה, במיוחד כאשר מדובר בניקיון אחרי שיפוץ בחיפה, יכול להוסיף חוזק לבטון עצמו. כלומר, הליטוש חשוב בעיקר בחללים הנתונים לתנועה כבדה של הולכי רגל וכלי רכב.

לבסוף, בין אם אתם מחפשים פוליש, פוליש ווקס או פוליש קריסטלי, חברת הניקיון ׳המבריקן׳, מציעה לכם להצטרף לשרשרת ארוכה של לקוחות מרוצים משירותי הניקיון והפוליש שסופקו על ידה. למעשה, כשהחברה מציעה לכם פוליש לרצפת הבית או העסק, היא מתכוונת שתוכלו ליהנות מרצפה מבריקה כבדולח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here