דלת כניסה לבניין
קרדיט FREEPIK

דלת הכניסה לבניין היא האלמנט הראשון שבולט לעין, בכל מבנה ומבנה. זהו אלמנט שבמיטבו הוא אסתטי ממדרגה ראשונה. דלת הכניסה משפיעה מבחינה עיצובית על כל חזות הבניין מקרוב ומרחוק ולכן, כדאי להיעזר בכמה כללים, להשגת התוצאות הטובות ביותר.

עיצוב יפה ומשקל קל 

דלת כניסה חדשה וטובה מתאימה לכל בניין שבו משפצים, מבצעים חיזוק עמודים, מתכננים תמ"א 38 או פינוי בינוי. הדבר שמיטב מעצבי הפנים והאדריכלים מקפידים להמליץ עליו הוא לשלב בין פרקטיות לבין יופי. אין ספק כי דלת כניסה לבניין מסוג מצולח צריכה להיות יפה. יחד עם זאת, היא גם צריכה להיות יחסית קלת משקל. דלת יפה שתהיה עשויה מחומר גלם איכותי אך לא מסיבי מדי או כבד מדי, מעוררות את הרושם הרצוי ולא רק במבט ראשון. הדלת הקלה מספקת תחושה נעימה של קבלת פנים, בכל פעם שפותחים אותה והיא מרגישה קלילה ולא מעמיסה. דלת כבדה לכניסה פחות מוצלחת ולכן, ניתן להגיע למסקנה המתבקשת – אלומיניום. ואכן מאוד מקובל להתקין כיום דלתות שמשלבות זכוכית איכותית עם אלומיניום מעוצב וקליל. 

עיצוב מודרני נקי – אסתטי ביותר 

משפצים את הבניין ורוצים תוצאות מעולות? דלת כניסה לבניין שתשביע את רצונכם תהיה, סביר להניח, בעיצוב מודרני ונקי, לא מנקר עיניים אלא מאוד קלאסי. צריך לזכור כי בבניינים רצוי לבחור אסתטיקה הרמונית שתתאים לטעמם הכללי של כל הדיירים. לרוב זה פחות המקום לבחור בחירה נועזת יתר על המידה מבחינה עיצובית. לא חייבים להזמין את הדלת הכי יוקרתית או הכי מיוחדת שניתן למצוא בקטלוג עיצוב כזה או אחר. דרך המלך היא להעדיף עיצוב מודרני, לא עם עודף דרמטיות אך גם לא עיצוב משעמם. בחירה נהדרת תהיה לבחור בעיצוב של דלת שנראה מעניין לעין ומשתלב עם העיצוב האדריכלי של הבית כולו. 

עמידות לתנאי חוץ – אל תוותרו על כך

דלת כניסה לבניין שמיוצרת מחומרי גלם מעולים, חייבת להתאים לתנאי הסביבה ולמזג האוויר בארץ. דלתות עם עיצובי ברזל, למשל, יכולות להיות יפות, אך הן גם מחלידות. עדיף בדרך כלל לבחור דלתות שעשויות מאלומיניום וזאת מכמה סיבות טובות. מדובר על חומר גלם עמיד אך גם קל משקל. בתנאי חוץ שונים, חום או קור, מליחות או לחות גבוהה, לא תיראו השפעה מזיקה אפילו לאחר שנים. האלומיניום לא צובר חלודה והוא נשאר מבריק ונוצץ. הדלת תהיה עמידה, אך חוץ מזה, היא גם אידיאלית מסיבה נוספת: היא מותאמת היטב לתחזוקה. ניתן לנקות את הדלת ללא שום קושי, והיא תיראה כחדשה לחלוטין גם כעבור שנים. 

דלת מעוצבת בשילוב אינטרקום ותיבות 

חידוש הדלת נחוץ לכם במידה ומצב דלת הכניסה לבניין שלכם לא טוב במיוחד. כעת תוכלו לנצל את ההזדמנות לשפץ ולהחליף דלת קומפלט. כלומר, התקנה של דלת כניסה לבניין יכולה להיות משולבת עם התקנת אינטרקום וגם עם תיבות מכתבים (תיבות דואר) אישיות לדיירים. לפעולה זאת יתרון חשוב, שכן כל חזית הבניין תיראה מרהיבה והאחידות הסגנונית נשמרת. אפשר להתקין אינטרקום חדשני שכולל מצלמה עם קודן. מאותו רגע, ניתן לראות תמיד מי מצלצל באינטרקום ורוצה להיכנס לבניין. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here