בחירת כיור למטבח - כל השלבים עד לבחירת הכיור המושלם
מקור freepik

הכיור הוא ללא ספק השחקן הראשי של המטבח שלכם, בחירה בו היא מלאכת מחשבת של ממש מאחר ואנו אמורים להתחשב במספר שיקולים אשר ביניהם ניתן למצוא שיקול פונקציונלי, עיצובי ותקציבי.

כאשר אנחנו מדברים על כיור המטבח שלכם אנו מדברים על אחד המוצרים עם זמני השימוש הגדולים ביותר בכל בית והגדול ביותר במטבח. למעשה, מחקרים רבים סוברים ש-60% מהזמן שלכם במטבח יהיה בעבודה או בקרבה עם הכיור.

איך לבחור כיור למטבח? מה הם הנקודות החשובות שעלינו להסתכל בעת בחירת כיור, ומה האפשרויות העומדות בפנינו? המומחים של אמבט חלומי נמצאים כאן על מנת לענות לכם על כל השאלות!

מתכננים נכון, מתכננים פונקציונאלי

מעבר לפן העיצובי עליו אנחנו נדבר בהמשך, תכנון נכון מתחיל בהסתכלות נכונה על פונקציונאליות הברז. כאשר אנחנו מדברים על פונקציונאליות בכיורים אנחנו יכולים לראות מספר אלמנטים שונים שיכולים לעזור לנו.

כיור עם משטח ייבוש – לא כולנו מחזיקים מדיח בבית, למעשה יש כאלה שיש להם מדיח אך בכל זאת מעדיפים לשטוף את כל הכלים ידנית. אגב, משטח ייבוש מתאים גם לייבוש ירקות, פירות ושלל מאכלים לאחר שטיפתם. בעבודה עם משטח ייבוש המים מתנקזים חזרה אל הכיור ובכך שומרים על אסתטיות מרבית.

כיור בעל מספר קערות – יש אין ספור סוגים של קערות, יש כיור כפול, כיור וחצי, כיור וקערית קטנה לשם שטיפת ירקות ועוד. כיור למטבח בעל מספר קערות הוא כיור פונקציונאלי אשר נותן לנו אפשרות לבצע מספר פעולות בו זמנית. 

מתכננים נכון, מתכננים לפי גודל המטבח

ברגע תכנון המטבח עלינו לשים לב לכל האלמנטים המשתלבים באזור הכיור. לדוגמא, בדקו את הארון עליו ישב הכיור, נבדוק את הרוחב הפנימי כמו כן גם את הגודל הפנימי ונתאים כיור אשר יתאים בצורה מקסימלית לחלל – כך נוכל לנצל את החלל בצורה טובה הרבה יותר.

ניקיון משחק תפקיד מרכזי

אנחנו לא אומרים את זה רק כי אנחנו חולי ניקיון, ממש לא. הכיור הוא אחד האביזרים המשומשים ביותר בבית, לכן תצטרכו לתחזק ולנקות אותו באופן שוטף ויומיומי.

בעת רכישת כיור בדקו מול המשווק אודות אחזקת הכיור – מה העמידות שלו לכתמים, שריטות, מה היא המלצת היצרן לגבי ניקיון הכיור ומה הם חומרי הניקיון האידיאליים ביותר לנקות איתם את הכיור? (כך תוכלו להאריך את תוחלת החיים של הכיור שלכם).

מה הם סוגי הכיורים הנפוצים ביותר?

עד כה דיברנו על פונקציונאליות, תכנון וניקיון. יחד עם זאת, חשוב לנו שתגיעו לתהליך הרכישה עם ידע נרחב יותר גם בתחום הכיורים ועולם האפשרויות שלכם. קיימים מספר חומרי גלם עיקריים מהם מייצרים כיורי מטבח

בין חומרי הגלם העיקריים ניתן לראות – נירוסטה, גרניט, קוריאן, חרס, אקרילי או סיליגרניט. כאשר את כל אחד מהם מאופיינים ביתרונות שונים. 

למעשה, בחירה בחומר גלם הנכון נותנת לכם את האפשרות לשלב בין פונקציונאליות בלתי מתפשרת לעיצוביות עוצרת נשימה ומותאמת אישית לחלל.

לדוגמא, כיור נירוסטה הוא כיור המתאים יותר לעיצוב מודרני והייטקיסטי ולא היה תופס מקום של כבוד בצימר הבנוי מעץ בצפון הארץ, לעומת זאת כיור הסיליגרניט היה משתלב שם בכיף גדול.

אמבט חלומי – מתמחים בפתרונות למטבח שלכם

אנחנו פה כדי לעשות לכם מעט סדר בבלאגן. אמבט חלומי מתמחה מאז 1994 במתן פתרונות למטבח שלכם.

אנשי המקצוע שלנו ינתחו יחד איתכם את החלל שלכם, גודל החלל, עיצוביות ואפיון החלל עד הגעה לכיור המתאים ביותר עבורכם – פונקציונאלית ועיצובית.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here