בדיקת ליקויי בניה
קרדיט canva

לא אחת יוצא לכם לשמוע סיפורים על אנשים שקנו דירות מקבלן אך גילו שיש בדירה ליקויים? חוששים שזה בדיוק מה שיקרה גם לכם? אם כך, חשוב שתבינו שאפשר גם אחרת. אם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם יושבים בבית ורואים נזילה או רטיבות, כדאי שתזמינו עוד היום שירותי בדיקת ליקויי בניה. בדיקה כזאת יכולה לחשוף את כל הליקויים שהקבלן ביצע בבנייה. בצורה כזאת תוכלו לדרוש: או את תיקון הליקויים או הנחה משמעותית במחיר. אין ספק שכדאי להזמין שירות כזה, שכן כולנו יודעים עד כמה מחירי הנדל"ן בישראל יקרים, אז למה שניקח סיכונים מיותרים? אין לכם מושג מי מבצע בדיקות כאלה ואתם לא יודעים אל מי לפנות? חברתו של מיכאל סורקין זו בחירה שלא תצטערו עליה בהמשך הדרך.

מה כוללת בדיקת ליקויי בניה שיבצעו עבורכם המומחים?

זה תלוי באיזה מומחים אתם בוחרים, אך באופן כללי, בדיקה של ליקויי בניה כוללת כל מה שניתן לבדוק לגבי המבנה. למשל, האם יש במבנה ליקויים בתחום האיטום? או שאולי יש בו סדקים בחלונות או בדלתות? האם יש בעיות של רטיבות במקום? והאם מערכת המים והחשמל תקינות? חשוב להבין: אין ויכוח על כך שתשלמו כסף על עבודה כמו בדיקת בניה, אך בפועל, זה משתלם. האפשרות השנייה תהיה הרבה יותר יקרה. כלומר, לא להזמין שירות כזה, לגלות שיש ליקויים בבנייה ולהתמודד עם המצב הזה לבד. לכן, אם תוכלו להזמין עוד היום את המומחים שיבצעו בדירתכם החדשה בדיקה כזאת, אין טעם לחשוב פעמיים.

הדרך הנכונה לבצע בדיקות ליקויי בנייה

אתם מתלבטים איך נכון לבצע בדיקת של ליקויי בניה ועל מי תוכלו לסמוך? חשוב להבין שאכן האמינות בתחום זה היא עניין משמעותי ביותר. זו בדיוק הסיבה שבגללה מיכאל סורקין, והצוות שלו, זו הבחירה הנכונה עבורכם. מדובר על חברה שיש לה ניסיון רב שנים בכל מה שקשור לביקורת מבנים ובדיקות של ליקויי בנייה. בנוסף, כאן תוכלו לראות, כבר מהרגע הראשון, שתיהנו משירות שכולל אדיבות, ליווי אישי ללקוח וזמינות בכל רגע. מציעים לכם כאן אמינות ומחירים טובים, כך שברור מדוע כדאי שתתקשרו למספר: 050-2470173, ויפה שעה אחת קודם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here