איך מתמודדים עם נזילה בבית?

אין דבר יותר מבאס מלקום בבוקר ולגלות שיש לכם נזילה באחד מהצינורות בבית. במצב כזה אתם רוצים כמה שיותר מהר לקרוא אינסטלטור מקצועי אשר יגיע לבית שלכם ויעזור לאתר את מקור הנזילה ובמהירות גם לטפל בצינור המסוכן. בדיוק בשביל זה יש לכם את צוות חברת שגב אינסטלציה, המתמחה בבדיקות ואיתור נזילות בכל רחבי הבית.

טכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות

אם בעבר נדרשו מאמצים ידניים רבים על מנת מאתר נזילות, כולל קידוחים חוזרים ונשנים בקירות הבית שלכם, כיום יש טכנולוגיות מתקדמות מאוד כמו צילום ביוב. טכנולוגיות אלו מאפשרות לכם לטפל בבעיות צנרת מבלי לבזבז זמן ומשאבים על איתור מקור הנזילה. כך, איש המקצוע מגיע לבית שלכם בפעולה פשוטה אחת יכול להתחיל בעבודת האיטום החשובה כל כך.

עבודה מקצועית חוסכת לכם זמן

כאשר אתם צריכים להזמין איש מקצוע בעל מיומנות בתור מאתר נזילות מים, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באדם שמתאים למשימה ויכול בקלות לפתור את הבעיות שלכם. לכן, חשוב לבקש תעודת אינסטלטור מקצועי, עוד לפני תחילת העבודות בכדי לדעת שמדובר באדם בעל הכשרה. כמו כן בקשו לדעת מה היא תכנית הפעולה של האינסטלטור וכיצד הוא אמור להתמודד עם הבעיה בצנרת שלכם. כך תוכלו לבחון את מידת המיומנות של איש המקצוע.

איתור מדויק של מקור הנזילה

אינסטלטור מקצועי יבצע עבודה איתור משולבת שיטות צילום תרמוגרפי לעיטור מקור הנזילה המדויק.

כל התהליך של איתור נזילות במצלמה טרמית אורך דקות ספורות. זאת בשל העובדה שמדובר במצלמה שהוא מראה לאיש המקצוע בדיוק את מקום הנזילה והוא יכול לקדוח חורים בקירות או להשתמש בסיב אופטי על מנת לבצע את התיקון ברשת הצינורות התת קרקעית בבית שלכם. כל פעולה שאתם צריכים לעשות בעניין הצנרת היא פעולה של חייבת להיעשות במקצועיות. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מוצפים במים ובלי כל יכולת להתגונן, כאשר כל הפרטים החשובים ביותר שיש לכם בבית חשופים לסכנות המים.

צוות חברת שגב אינסטלציה מאפשר לכל לקוח לקבל את הבדיקות התרמיות המתקדמות ביותר שיש בשוק, על מנת לבצע איתור נזילות מהיר ומדויק ביותר. כבר בקריאה הראשונית לבית הלקוח אנו מגיעים עם כל הציוד הנדרש כך שאתם רק צריכים להראות לנו את המיקום המדויק. לפרטים נוספים ויצירת קשר: 050-7289791.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here