תנור משולב – התנור המושלם למטבח שלכם
קרדיט FREEPIK

בין אם אנחנו מכינים עוגת יום הולדת של 3 שלוש שכבות, תפוחי אדמה בשקית קוקי או עוף ואורז לארוחת שבת, התנור הוא החבר הכי טוב שלנו. בזכות חומו של התנור ואופי צלייתו, מקבלים מאכלים שטעמן גן עדן. אין כמעט מנה שלא ניתן להכין בעזרת התנור – בין אם מדובר בצ'יפס אפוי במקום מטוגן, ובין אם אנו רוצים להשקיע במיוחד ולהכין תפוחי אדמה מוקרמים שצריכים לשהות בתנור במשך שעתיים. מכל מקום, איכות האוכל שאנחנו מכינים תלויה רבות באיכות התנור. וכל מי שאוהב לבלות שעות במטבח, פשוט מוכרח להכיר את התנור המשולב.

היתרונות של התנור המשולב שלא הכרתם

התנור המשולב, כשמו כן הוא, הוא תנור הכולל כמה פונקציות להכנת אוכל. מדובר ביחידה אחת אשר מכילה כיריים וגם תאי אפייה, והוא מאפשר להתנהל במטבח בצורה נוחה ומהירה. קבלו את כל היתרונות של תנור משולב שלא כדאי להחמיץ:

  1. חוסך מקום במטבח.

אנחנו יודעים שהמטבח הוא מקום עמוס בארונות, שולחנות, מקרר גדול ועוד. עם זאת, אחד הדברים הראשונים שאנחנו צריכים לדאוג לו הוא עיצוב נכון של המטבח, כך שהוא יאפשר לכם לנוע בחופשיות מסיר בקצה האחד של המטבח ועד המקרר הנמצא בקצה השני. התנור המשולב, אף על פי שהוא גדול, הוא תנור מובנה המשתלב בין השיש לכיור, כך שהוא אינו דורש הרבה מקום.

  1. לא צריך לקנות כיריים בנפרד.

ישנם מטבחים שבהם תמצאו כיריים וטוסטר אובן בנפרד. לא זו בלבד שריבוי של פריטים פוגע בעיצוב הכללי של המטבח, הוא גם גורם לתחושה של עומס. כאשר רוכשים תנור משולב, לעומת זאת, אפשר ליהנות מכל הפונקציות במכשיר אחד.

  1. טכנולוגיות מתקדמות המשולבות בתנור.

התנור המשולב, כדוגמת תנור פרטלי, הוא תנור חכם ומודרני לכל דבר ועניין, ובו משולבות טכנולוגיות מתקדמות. יש בו פונקציות מתקדמות להכנת מזון כמו בישול באדים או גריל, וכן כמה פונקציות שאי אפשר למצוא בתנורים רגילים. לדוגמה, לתנור קיימץ פונקציית ניקוי עצמי: חימום התנור לטמפרטורה גבוהה הממיסה את השומנים. מעבר לכך, על מנת לשמור על תפקודו של התנור לאורך זמן רב, מותקנים בו מאוורר וחיישן טמפרטורה.

  1. תנור לכל מטרה.

תנור משולב הוא תנור איכותי המתאים לכל מטרה. לא משנה מה תרצו להכין, תמיד תוכלו לכוון אותו כך שיתאים להכנת סוג המנה הרצויה. כמו כן, לתנור יש יכולת חימום טובה שאינה פוגעת בטעמו של המזון. ההיפך הוא הנכון, ברגע שהמנה יוצאת מהתנור, אי אפשר להתעלם מהריח המגרה העולה ממנה.

  1. תנור להכנת מזון מהירה.

מהירות ההכנה של המזון תלויה לא אחת בעוצמת החימום ובאיכותו של התנור. צריכים לאפות עוגה במהירות לפני שהאורחים מגיעים? תנור משולב יעשה את העבודה. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את פונקציית האפייה המתאימה לסוג המנה שאתם אופים והתנור כבר יעשה את העבודה.

תנור מעוצב ויפהפייה למטבח שלכם

יתרון נוסף של התנור המשולב הוא העיצוב שלו. כל מי שדואג לעיצוב ברחבי הבית, וכמובן גם לעיצוב המטבח, אינו יכול להתעלם מהעיצוב הנקי של התנור. תנור יוקרה איכותי ישתלב להפליא עם כל עיצוב שרק תבחרו. בין אם תרצו להחיל על המטבח עיצוב בסגנון מודרני ומינימליסטי, ובין אם אתם נוטים יותר לעיצוב ביתי וכפרי.

אם נסכם, ככל שנחשפים יותר לטכנולוגיית התנור המשולב, כך מגלים את היופי שבתנור משוכלל זה. אם גם אתם רוצים לשפר את כישורי האפייה שלכם ולהכניס מכשיר חשמלי חכם, נוח ומעוצב למטבח, התנור המשולב הוא הבחירה הנכונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here