פתרונות מומלצים לשליטה מלאה בחשמל חכם
קרדיט: יח"צ בקר VMAX מתקדם מבית ויטראה למערכת חשמל חכמה

האפשרויות העומדים כיום לרשות בעלי בתים הן חסרות תקדים. בלחיצה אחת, ניתן לשלוט במערכות התאורה, המיזוג, התריסים ועוד מתקנים רבים אחרים בבית מכל מקום בעולם. מערכות חכמות חוללו מהפכה של ממש והופכות את חוויית המגורים לנוחה ואיכותית מאי פעם. כדי להבטיח שליטה אופטימלית והתאמה אישית גבוהה, חשוב שנשקיע באמצעים הנכונים ונשלב אותם במערכת שלנו. כדי לסייע לך להפיק את המרב מהמערכת שלך, אלו כמה פתרונות שכדאי לקחת בחשבון.

לשלוט בכל מערכות הבית בפקודה קולית

העוזרות הקוליות המשולבות כיום בסמארטפונים הופכות את חוויית השימוש לנוחה מאי פעם. ניתן תוך כדי נהיגה, בסידורים בדרך או כשהידיים שלנו עסוקות במטבח, לשלוח הודעות, לחייג לאנשי הקשר שלנו ואפילו לבצע רכישות באינטרנט. 

כעת, לסירי, מצטרפים כלים חכמים לבית החכם כמו Alexa ו-Ok Google שמאפשרים לך לשלוט בחשמל חכם בפקודה קולית. 

רוצה להפעיל את האורות בכניסה מהמיטה? להזמין את שואב האבק לנקות סביבך במטבח? אין שום בעיה. בפקודה קולית אחת, הבקרים הקוליים המחוברים למערכת יפעילו את המערכות הרלוונטיות ויאפשרו לך ליהנות מכל האמצעים העומדים לרשותך בבית באופן חסר תקדים.

להשתמש באפשרות בניית התרחישים

יש משהו מאוד מספק בהפעלת המערכות בבית בלחיצה או במילה אחת בו ברגע. עם זאת, היתרון הבולט ביותר של מערכות הבית החכם, הוא האפשרות לתכנן מענה אוטומטי לתרחישים מבעוד מועד. באמצעות אפליקציות מתקדמות, ניתן יהיה לקבוע באיזו שעה יידלק הדוד, מתי לפתוח את התריסים ולכבות את התאורה המלאכותית ולהכין תוכנית חשמל מלאה לשומרי שבת לנוחות אופטימלית לכל סוף השבוע.

להשקיע בבקרי השליטה שלך

כדי להבטיח שהשליטה תהיה אופטימלית, חשוב להשקיע במערכת שתוכל לנהל את כל ההתקנים בו זמנית בנוחות מרבית. בקרי שליטה חזקה ומתקדמים, יבטיחו שיעמוד לרשותך המענה הטוב ביותר, גם אם המערכת תורחב בהמשך הדרך. 

ויטראה מעמידה לרשותך את מערכת Vmax המציעה את חוד החנית של טכנולוגיות הבית החכם. עם מתגי מגע מעוצבים מזכוכית איכותית ויכולת שליטה בעד 16 אלמנטים בו זמנית, יש לך פתרון מקיף, אמין ובעל מראה יפהפה שישרת אותך למשך שנים.

מעולם לא היה כה פשוט לעבור לבית חכם 

תהליך ההתקנה הוא פשוט מאוד ואינו דורש קדיחה או חציבה בקירות. תוך זמן קצר, ניתן יהיה לשלב אותו במערכת החשמל הקיימת שלך ולהוסיף פונקציות מהפכניות שיהפכו את השימוש בהתקנים החשמליים שלך לנוח מאי פעם. בנוסף, כפי שציינו בהתחלה, המערכת מאפשרת אינטגרציה עם שלל מערכות אוטומציה לתריסים ולתאורה.

ניתן לשלוט בבקרי Vmax דרך הסמארטפון שלך עם אפליקציה ייעודית המתאימה לכל מערכות ההפעלה ולהגדיר תרחישים שיתאימו את השימוש במערכות הבית ללוח הזמנים שלך. עם שימוש פשוט ועיצוב ייחודי, מדובר בהרבה יותר מגאדג'ט, זהו מוצר שמקנה לך איכות חיים – A NEW WAY OF LIVING.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here