עיצוב הבית לבד או באמצעות אנשי מקצוע

האם אפשר בכלל לעצב את הבית לבד?

התשובה לכך תלויה כאמור בהיקף העיצוב הנדרש וברצון של בעל הבית (כמו גם בטביעת העין שלו). יש מי שרוצים מאוד לעצב את ביתם בעצמם, אולם איך לומר, הבחירות שלהם לא תמיד נכונות, ולכן רצוי שישאירו את עיצוב הבית למקצוענים. מנגד, ישנם מי שחיים ממגזיני עיצוב, שאוהבים תוכניות עיצוב הבית בטלוויזיה, וגם אם הם לא עוסקים בפועל במקצוע זה, הרי שהם מוצאים בו עניין רב. אלה הם בדיוק מי שייהנו מאוד מתהליך העיצוב, מהשיטוט בין החנויות, מחיפוש החומרים הנכונים, הצבעים והגימורים, ואלה גם בדיוק האנשים שייהנו מאוד לעבוד עם אנשי עיצוב הבית .

ומה היתרונות של עיצוב הבית על ידי בעלי מקצוע ?

מעצבי בתים ודירות הם מי שלמדו את תחום עיצוב הבית באופן מקצועי ולכן, איך לומר? הם מבינים בזה. המשמעות היא כי יש להם את טביעת העין הטובה והנכונה לאתר, כיצד לעצב נכון את חדרי הבית ולאפשר זרימה נכונה בין חלקיו השונים. הם יודעים לקרוא ולאבחן את צרכיהם של בעלי הבית ולייעץ כיצד לעצב את הבית, כך שיתאים להם ביותר, והם גם יכולים ליצור קשר עם אנשי המקצוע הנכונים על מנת שיעשו את עבודתם נאמנה.

במילים אחרות – אנשי עיצוב הבית הם אנשי המקצוע המתאימים ביותר לביצוע פעולות אלה וגם אם אתם חושבים שאתם יודעים מה אתם רוצים וגם אם חבל לכם על הכסף – אז לא. לא חבל. אנו ממליצים מאוד שתיוועצו באנשי מקצוע בתחום עיצוב הבית לפחות בשביל חוות הדעת הנוספת.

או.קיי, אז נעצב אחר כך

זו אחת הטעויות הגדולות ביותר של מי שסיים לבנות בית או דירה – להשאיר את העיצוב להמשך, ל"אחרי שיכירו את הבית וידעו מה חסר פה". הניסיון מורה כי מה שלא תעשו לפני שתיכנסו לגור בנכס החדש כבר לא ייעשה בו, וכל תוכניות העיצוב שלכם ידחו למול דברים אחרים. לכן, אם סיימתם לשפץ או לבנות, אנו ממליצים מאוד על השקעה בעיצוב דווקא בשלב הזה, כשהכל עוד טרי וחדש ואתם רוצים שיהיה מושלם. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here