מעצבים את המשרד שלכם
קרדיט FREEPIK

עברתם לאחרונה למשרד חדש באזור אטרקטיבי? או שאולי החלטתם לשפץ את המשרד הישן למען רווחתם של העובדים? כך או כך, זוהי הזדמנות טובה לעצב מחדש את המשרד שלכם. למשרד מעוצב כמו שצריך יתרונות משמעותיים. הוא תורם לאווירת עבודה בקרב העובדים, וגם מביא לכם לקוחות חדשים שלא מפסיקים להתפעל מהעיצוב שיש לכם. באופן כללי, משרד מעוצב ומאורגן מעניק תחושה של ביתיות וחמימות בכל פעם שאתם נכנסים אליו.

לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מעצבים את המשרד?

כל בעל עסק מעוניין לעצב את משרדו כראות עיניו, וזה בסדר גמור. עיצוב פנים למשרדים משתנה בהתאם לדרישות, סוג העסק והמסר שכל בעל עסק רוצה להעביר לגבי המשרד שלו. עם זאת, ישנם כמה דברים כלליים שכדאי להביא בחשבון כאשר מעצבים את המשרד:

  1. איזה סגנון עיצוב אתם מחפשים?

בדומה לעיצוב פנים ביתי, גם לעיצוב פנים למשרדים יש סוגים שונים של סגנונות. ברגע שתדעו מה הסגנון המועדף עליכם, תוכלו להחליט אילו פריטים דקורטיביים להביא למשרד. לדוגמה, אם אתם אוהבים עיצוב מודרני שבו כל פריט משתלב עם מבנה המשרד בצורה הנדסית מופלאה, כדאי להכניס ספות פינתיות ושולחן מזכוכית. אבל אם מעוניינים להתחבר אל הטבע גם כשאתם במשרד, ניתן להוסיף עיצובים מן הטבע כמו קיר בריקים, עציצים ירוקים אמיתיים או רהיטים מעץ.

  1. דואגים לתאורה איכותית וטובה.

לא משנה באיזה סגנון בחרתם, בסופו של דבר אחד הדברים החשובים שיש לדאוג להם הוא התאורה של המשרד. תאורה נכונה משפיעה על העובדים ושומרת על בריאותם. עם תאורה טובה הם מאמצים פחות את העיניים ואינם חשים בכאבי ראש גם לאחר שעות עבודה רבות. כך שכאשר בוחרים את התאורה המתאימה, התפוקה בעבודה רק עולה. יש צורך לדאוג לכם שלחלל העבודה יחדור אור יום טבעי ונעים. כשאי אפשר להסתמך על אור יום, חשוב להתקין גופי תאורה גדולים במשרד המאירים באור לבן אשר יהיה קרוב ככל הניתן לאור הטבעי.

  1. הצבעים שבמשרד שלכם.

כאשר מתכננים את העיצוב של המשרד, בוחנים כיצד ניתן לשלב בו את הצבעים בחכמה. מכל מקום, לא מומלץ לשלב יותר מ-3 צבעים במשרד. יש הבוחרים לשלב את גווני הלוגו, כדי לתת יותר ביטוי לחברה שבה הם עובדים. אחרים בוחרים את הגוונים למשרד בהתאם לקונספט של העסק שלכם. לדוגמה, חברות טכנולוגיות וחברות הייטק בוחרות בדרך כלל לשלב את הצבעים כחול ואפור במשרד, קליניקות וחברות העוסקות בתחום הבריאות אוהבות ירוק, ואילו משרדים להפקת אירועים בוחרים בצבעים עליזים כמו ורוד או אדום. מכל מקום, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר, כדאי לשלב בין צבעים נייטרליים כמו שחור או אפור עם נגיעות של צבעים דומיננטיים ובולטים דוגמת אדום או צהוב.

כשלא בטוחים, מתייעצים

עיצוב לעסקים אינו קל כמו שחושבים. מדובר במלאכת מחשבת שנועדה להביע את הקונספט של העסק והמסר שהוא מעוניין להעביר. לפיכך, כשיש ספק – אין ספק. אם אתם לא בטוחים לגבי העיצוב של המשרד שלכם, מומלץ לפנות לאיש מקצוע העוסקים בתחום דוגמת עיצוב לעסקים. במקרים אלה מעצב פנים בתחום המשרדים הוא הכתובת. כדי לבחור מעצב פנים איכותי ומתאים, כדאי קודם כל לבחון את תיק העבודות שלו ולראות אם העיצוב מתאים לכם. לאחר מכן, חשוב לברר לגבי ידע מקצועי וניסיון, במטרה לוודא שאתם פונים לאדם מנוסה. אם אפשר, כדאי לאסוף המלצות מאנשים שנעזרו בשירותיו של מעצב הפנים, ואף להגיע פיזית לחללים שהוא עיצב על מנת לבחון את עבודותיו מקרוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here