קרדיט - Canva

עבור קבלני השלד, שימוש עם דיווידגים מסייע לתבניות להתקבע כראוי כאשר יוצקים לתוכן בטון. ברוב המקרים תהליך ההתקשות לוקח כ-24 שעות. החומר הנפוץ ביותר עבור טפסות הוא עץ א דיקט. אבל לאחרונה חברת O.B.I פיתחה את לוחות הטגופלסט והטריופלסט, אשר שניהם מיוצרים מ-100% חומרים ממוחזרים, ומספקים מגוון יתרונות בעת תהליך יציקת הבטון. גם צורת הבטון וגם היכולת של הלוחות לשמור על משקלו הם הישגים מרשימים של לוחות אלו. היציבות והכוח של לוחות אלו חשובים למשימת היציקה. זו הסיבה שחשוב להשתמש בדיווידגים כדי לחזק את מבנה התבנית ולקבע אותה כמו שצריך.

יציקת בטון כבסיס לפרויקטי בניה רבים

יציקת בטון משמשת לא רק בעת בניית מבנים חדשים, אלא גם כאשר יש צורך לעשות חידוש בטון עבור יסודות שכבר לא עומדים בתקנות הבטיחות, כאשר צריך לחזק את המבנה או אולי לעשות חיפוי בטון חיצוני למבנה. בכל אחד מהמקרים הללו עושים שימוש עם תבנית ליציקת בטון, אשר מאפשרת לצקת את הבטון הנוזלי למקום הרצוי, ולאפשר לו להתייבש.

בדרך כלל תבנית ליציקת בטון יוצרים מלוחות פלדה, פלסטיק או לוחות עץ. מתוך מחשבה על אדריכלות ירוקה, תוכלו להשתמש בלוחות הניתנים למחזור מחומרי טגופלסט וטריופלסט של חברת I.B.O. לוחות אלו מיוצרים מ-100% חומרים ממוחזרים. הם מאפשרים לכם כ- 60 יציקות, ולאחר מכן ניתן למחזר את הלוחות וכך לשמוע על הסביבה. הלוחות יעילים במיוחד מאחר ואינם דורשים שימון של הלוחות לצורך הסרה קלה ונוחה של הבטון לאחר הייבוש. מדובר בלוחות חזקים, עמידים וגמישים אשר יכולים לשאת את כובד המשקל של הבטון.

אך לבחור טפסות מתאימה לפרויקט הבניה שלכם?

כאשר הבטון התקשה, הטפסות מוסרת כדי לפנות מקום לעבודות בנייה, שיפוץ או שיקום נוספות. בחירת הלוחות שתומכים באדריכלות ירוקה זמינים עבורכם להזמנה באתר של חברת I.B.O. תדירות השימוש בלוחות מדגם מסוים, מורכבות הפרויקט, סגנון מרקם הבטון ופרמטרים מקצועיים נוספים שנקבעו על ידי מהנדס הפרויקט או מנהל העבודה בשטח הם חלק מהגורמים המתאימים לבחירת טפסות אופטימלית לצרכי הפרויקט. בעת התאמה אישית של הטפסות לפרויקט מסוים, חשוב לוודא שהלוחות יכולים להתמודד עם הלחצים של יציקת הבטון. ניתן למנוע מהתבניות להישבר תחת משקל הבטון אם הטפסות מותאמת כראוי. תבניות טריופלסט או טגופלסט הן אידיאליות לפרויקטים כי ניתן לעשות בלוחות אלו שימוש חוזר, מה שיהיה משתלם ביותר עבור חברות הבנייה. עם הזמנת הלוחות של חברת I.B.O אתם לא רק תקבלו מוצר שיספק לכם מגוון יתרונות בתהליך הבנייה, אלא גם תתרמו לתהליכי בנייה ירוקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here